luni, 21 iulie 2014

V-ar placea sa dati timpul inapoi?



V-ar placea sa puteti da timpul inapoi? Sa retraiti anii copilariei, adolescenta, cele mai frumoase momente? Mie mi-ar placea sa fiu iar mica,sa fiu fata mamei, sa fac prostii, sa fiu certata si pedepsita. Acum daca facem prostii ne asumam responsabilitatile si suportam consecintele, atunci eram pedepsiti si gata, in cateva zile totul se uita.

Mi-ar placea sa retraiesc prima iubire, hmmm, tin minte si acum, aveam in jur de 16 ani cand m-am indragostit prima data si aveam fluturi in stomac si era o iubire sincera, adevarata, copilaroasa, fara interese .
De ce trece timpul asa repede? Parca totul s-a intamplat “ieri” si totusi au trecut ceva ani. Acum am propria familie si de cate ori iau o decizie o iau prin prisma acesteia, sa ne fie bine tuturor, sa fie bine familie inainte de persoana mea. Acum copilul este cel mai important si renuntam la noi pt el.

Atunci ne gandeam doar la noi, sa ne fie bine noua. Cat de mult te schimba timpul, experientele si viata.
De aceea trebuie sa pretuim fiecare minut din viata noastra, sa ne bucuram de fiecare moment, pentru ca nu se va mai intoarce vredata indiferent cat ne-am dori noi.

Viata chiar este foarte scurta si trece mult prea repede. As vrea sa pot opri timpul in loc, sa ma bucur mai mult de copilaria baiatului meu si totodata sa o mai retraiesc o data pe a mea. Am devenit melancolica si nu e bine, nu vreau sa ma intristez mai mult de atat.


Mirela A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon