joi, 7 mai 2009

Susţine şi tu campania "FOLOSEŞTE-ŢI CREIERUL"


Uitându-mă în stânga şi în dreapta, am remarcat că foarte multe persoane NU ÎŞI FOLOSESC CREIERUL, şi îl au în cap doar aşa, de umplutură. De aceea m-am hotărât să iniţiez o campanie, numită scurt: "Foloseşte-ţi creierul". Gândeşte înainte să deschizi gura, gândeşte înainte să faci un anumit gest, gândeşte în tot ceea ce faci. De multe ori, dacă o secundă nu gândeşti, se pot întâmplă lucruri foarte grave.
De exemplu accidente în care pot muri multe persoane, poţi să fii dat afară din servici, poţi fi exmatriculat din şcoală, poţi fi privit cu dispreţ, poţi fi marginalizat, şi toate astea din cauză că nu îţi foloseşti creierul. Nu lăsa creierul să hiberneze.

Nu o să mă apuc să dau exemple cu tot felul de accidente pentru a vă arăta ce înseamnă să nu îţi foloseşti creierul, deoarece nu vreau ca blogul sa fie numit Blogul orei 5. Vreţi exemple, uitaţi-vă la Ştirile orei 5. Acolo veţi vedea destule persoane care ajung în spital la reanimare sau chiar au murit din cauză că nu au gândit înainte să facă ceea ce au făcut.

Cât ai fi de nervos pe cineva, supărat sau plictisit de viaţă, gândeşte-te bine şi sigur vei găsi o rezolvare. Dacă te omori ce rezolvi? Gândeşte-te la bolnavii din spital care sunt ţinuţi în viaţă cu aparatele, şi care ar face orice pentru a mai trăi măcar câteva minute. Iar tu ce faci? Ai zile de la Dumnezeu şi te omori? Gândeşte-te la cei care sunt pe patul de moarte, şi care ar face orice să mai trăiască atât cât să îşi mai vadă o dată copii şi nepoţii. Gândeşte, gândeşte şi iar gândeşte.
Ai un creier! Nu-l ţine în vitrina şi nu îl lăsa să hiberneze.

Haideţi să ne adunăm cât mai mulţi. Poate această campanie va schimbă ceva.
În ziua de azi lumea virtuală are o importantă foarte mare, tot mai multe persoane făcând parte din ea. Aşa că, să sperăm că va avea un efect pozitiv asupra populaţiei.

Pentru cei care au blogguri şi vor să susţină campania, aveţi mai jos codul html al banner-ului campaniei. Introduceţi bannerul pe blog şi lăsaţi un comment la acest articol cu numele şi blogul vostru pentru a fi băgaţi la susţinătorii campaniei.
Puteţi chiar să faceţi şi un articol frumos la voi pe blog, dar de preferat este afisarea bannerului la vedere. Eventual, dacă nu vreţi să vă trec numele, puteţi să îmi spuneţi cum vreţi să vă trec.

Acesta este bannerul campaniei:



Şi acesta este codul care trebuie introdus în blogul dvs (forumul, chatul, siteul, profilul de hi5, etc) pentru a afişa bannerul:


AFIŞAŢI BANNERUL ŞI LĂSAŢI UN COMENTARIU MAI JOS CARE SĂ CONŢINĂ NUMELE ŞI ADRESA UNDE ESTE AFIŞAT BANNER-UL, PENTRU A VĂ TRECE LA SUSŢINĂTORI.

DACĂ APAR PROBLEME LA AFIŞAREA BANNERULUI, CONTACTAŢI-MĂ.

Iată lista cu SUSŢINĂTORI:

Blogu` lu` eNZO , dzd , STAR`s Blog , veverita's blog , ordinary stuff , The Best Evolution , Rox , Carmen , Irina , krys , Mescaline , Roxana , Luci , Fairytalestory ,Aditza , Adi , Anca Vamanu , Hannah , julie. , Ioana , Gigelitatea , malpraxis , Roxyka , Gărgăriţa buclucaşă , mystery , VinoVat , Blogorescovici , Scepticu' , Iarna tu esti marea mea , Late Goodbye , Crizzi , Baby4ever NikkiB , CataSiAlex , Dragoş - Andrei Preutescu , Utsy , Claudia , Peluzele in actiune , 1001 nopti , Kristina , Adunate de pe net , Atlanthenian , Mihaela , Lavinia , Coffee mess , Max , Bogdan , Alin , Jaluzele verticale , Denisia , BlueEyes , Sport Club Columna , Liana , Vlad Ch , Caty , gangstaphm , Alexandra , Radio Definition FM , anonim1efect , UrSu' , dielda , gigoloo36 , Kyky , Happy Story , SilviuTz , Ale , RMS , Ziyati , Stefanutz , vyo , AntiBlog , unaltblogg , worsakeend , The M.F. Princess ,  troskplosk , 20 x Schindler , Sandy , ciudatel , mbiank , Linda , Roby , Cristi , Stiva , Liana Sut , Dana&Alexa , Olga , happynaku , Vinultau's Blog , Lorena Puican , Alina , Sesiune de sentimente , Hogea Adelin , Descultii Europei , DementuhIgreeec , Flavia ,
AI ŞI TU UN LOC ÎN ACEASTĂ LISTĂ CU SUSŢINĂTORI!!!

PE FACEBOOK, EI DEJA APRECIAZĂ ACEASTĂ CAMPANIE:





171 de comentarii:

  1. ok.. tu primu... tu primu. chiar ca esti primul ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. super tare campania :))
    ma alatur si eu ..dar nu am blog ...
    adik de multe ori m`am gandit la campanii de genul doar ca erau cam putini oameni

    RăspundețiȘtergere
  3. dzd poti afisa bannerul la avatar la mess si la status pus link catre campania... adica http://ciprian-cipy.blogspot.com/2009/05/sustine-si-tu-campania-foloseste-ti.html
    in fine hai ca te trec si pe tine.
    p.s.: din cele spuse de tine reiese ca esti din onesti. ne cunoastem cumva?

    RăspundețiȘtergere
  4. am dat degeaba comment .. am pus bannerul dar nu apare, apare doar scris Sustin campania Foloseste'ti creierul ..
    daca voi reusi sa fac sa apara bannerul,voi reveni cu un comentariu

    RăspundețiȘtergere
  5. sustin si eu campania...am adaugat si bannerul pe blog..

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-am pus si pe tine la sustinatori Rox. Iti multumesc ca sustii si tu aceasta campanie.

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-am pus si eu bannerul asa ca sustin si eu campania

    RăspundețiȘtergere
  8. OK. Merci ca sustii si tu campania Carmen. Te-am trecut si pe tine la sustinatori. Impreuna sper sa reusim ceea ce ne-am propus.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gata...inca un banner pe lista... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Gata... inca un sustinator in lista... merci ca esti alaturi de aceasta campanie

    RăspundețiȘtergere
  11. sau "poti sa fi" grabit si sa mananci o litera..corect dragul meu era poti sa fii..nu te-as fi corectat dar era campania q creierul..asa k am zis sa mi-l folosesc si eu..pt tn..

    RăspundețiȘtergere
  12. In primu rand.. SALUT. Imi pare bine ca m-ai corectat dar as fi fost bucuros sa ma fi corectat cineva anume.... nu un ANONIM. Asa ar fi CORECT.Nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai avut o idee foarte buna cu aceasta campanie. Am pus bannerul tau pe blog la mine: lucicx.tk

    si tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  14. Si defapt care e faza? Ce face campania asta? Scopul cred ca l-am inteles.
    Mijloace? Facts? People? Impact?

    RăspundețiȘtergere
  15. http://lucrurinormale.com/25 iunie 2009 la 22:19

    Imi place foarte mult ideea ta , desi cred ca ar trebui sa vorbim de faptul ca multa lume nu isi foloseste creierul in mai multe situatii , nu doar in accidente...daca ne gandim bine este natura umana sa nu ne folosim creierul in anumite momente...e drept sunt multi inconstienti dar...oare se gasesc rezolvari?

    RăspundețiȘtergere
  16. gata! subscriu...:) http://illuzoricdream.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  17. Vreau si eu :D Foarte tare, felicitarile mele pt idee :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc Aditză. Ma bucur ca iti place. Sa imi spui cum sa te trec la sustinatori. Momentan te-am trecut Adi, fiindca Aditza era sustinator de mult dar uitasem sa il trec in lista.

    RăspundețiȘtergere
  19. am pus si eu bannerul, dar nu pe blog ci pe forum ca pe blog nu stiu cum. forum: noproblems.tk la nume daca vrei poti sa ma treci Dany Pacino.

    RăspundețiȘtergere
  20. Salut tocmai ti-am pus bannerul pe unul din blogurile mele
    http://directordebloguri.blogspot.com/
    daca vrei il adaug si in lista :)
    Hannah

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut Hannah. Te-am trecut in lista de sustinatori. Adauga te rog id blogulucipy ca vreau sa vorbim. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  22. si eu am folosit bannerul.:)
    http://inimioarecolorate.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Iti multumesc Julie ca te-ai alaturat si tu campaniei.Te-am adaugat la sustinatori. O zi superba iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  24. cipy, foarte buna campania asta, m-am bagat si eu. pacat ca nu se face la nivel national sau pacat ca nu se baga si alti blogeri mai cunoscuti atunci cred ca ar fi ceva.

    http://malpraxis4.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  25. iti multumesc malpraxis ca te-ai alaturat campaniei. lasa ca poate cu timpul o sa se bage mai multi. deja sunt inscrisi 21 (dintre care o fata a ales sa se retraga). totul se rezolva cu rabdare.
    @ IOANA te rog sa afisezi bannerul undeva in partea stanga a blogului pentru a fi vizibil celor ce intra pe blog, astfel putand sa adunam cat mai multi.
    o zi buna va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  26. Am reusit! Am afisat bannerul asa cum trebuia sa o fac de la inceput, dar nu m-am priceput. Sper ca este totul in regula acum.

    RăspundețiȘtergere
  27. @ Ioana u e bine. Ia codul bannerului care l-ai afisat in articol. Ii dai copy. Te duci in "Tablou de bord", dai click pe "Aspect", mai departe click pe "Adaugati un obiect gadget", cauti in lista care se deschide "Html/Javascript" si dai click pe el. In fereastra care se deschide, scrii la titlu "Sustin" iar la continut pui acel cod al bannerului, cod care il iei de aici http://ciprian-cipy.blogspot.com/2009/05/sustine-si-tu-campania-foloseste-ti.html
    Sper ca am explicat bine. Daca nu, putem vorbi pe messenger?
    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  28. Acum este bine? Daca nu, mai incerc! Ti-am spus ca sunt perseverenta.

    RăspundețiȘtergere
  29. Si totusi ... nu m-ai trecut pe lista de sustinatori.

    RăspundețiȘtergere
  30. Scuze Ioana. M-am luat cu altele si am omis. Acum te adaug.

    RăspundețiȘtergere
  31. Gata Ioana. Te-am adaugat. Scuze inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  32. bravo, te-am adaugat la lista cu bannere

    RăspundețiȘtergere
  33. Ma bucur ca te-ai alaturat si tu campaniei, Roxyka. Te-am trecut si pe tine la sustinatori. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  34. Ok Roxyka. Am schimbat. Link-ul de la numele tau este gresit, asa ca te-am cautat pe Google. Bine te-am gasit in noua casa ;)

    RăspundețiȘtergere
  35. Bună. Am adăugat banner-ul tău pe blog.

    Informaţiile despre blog-ul meu sunt:

    Nume: Gărgăriţa buclucaşă
    Locaţie: http://gargaritabuclucasa.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  36. Te-am trecut si pe tine Gărgăriţa buclucaşă la sustinatori. Iti multumesc ca sustii campania. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  37. salut!am adaugat si eu banner-ul pe blog!!

    RăspundețiȘtergere
  38. @mystery esti trecut la sustinatori. Iti multumesc ca sustii si tu aceasta campanie.

    RăspundețiȘtergere
  39. Ma alatur si eu acestei campanii am pus acest banner pe blogul meu http://ilegal-gost.biz/

    RăspundețiȘtergere
  40. Ma bucur ca te-ai alaturat campanie. Esti trecut la sustinatori. ;)

    RăspundețiȘtergere
  41. interesanta campanie, o sustin chiar daca nu cred ca o sa-i faca pe dobitoci sa-si foloseasca creierul

    RăspundețiȘtergere
  42. buna. te rog sa schimbi la sustinatori , in loc de Mihaela Filip sa pui numele blogului , si anume "Late Goodbye". Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  43. Imi place aceasta idee si ma bucur ca voi face parte din cei care sustin aceasta campanie initiata de tine.

    http://dapreutescu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  44. Utsy (http://numestemacumvrei.blogspot.com) sustine campania ta:D

    RăspundețiȘtergere
  45. Salutare.

    Sunt bucuros sa va anunt ca pana in momentul de fata 35 de persoane sustin aceasta campanie. Nu este un numar foarte mare, avand in vedere ca am initiat-o de acum 4 luni, dar sa speram ca acest numar (35) se va dubla, tripla sau, de ce nu, chiar ridica la puterea a 2-a in urmatoarele 4 luni. Trebuie doar sa perseveram si poate poate se va schimba ceva in tarisoara asta.

    Va multumesc celor care sustineti aceasta campanie (FOLOSESTE-TI CREIERUL).

    RăspundețiȘtergere
  46. Count me in :D
    Claudia (http://curatmurdar.wordpress.com)

    RăspundețiȘtergere
  47. sa incercam...de ce nu?
    http://adunate-de-pe-net.blogspot.com/
    http://handmadeunic.blogspot.com/
    http://1001nopti-kristina.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  48. @kristina iti multumesc si tie. Incercarea moarte n-are. Asa ca, merita sa incercam cat mai multi. Poate, cine stie, o sa invingem? :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  50. @kristina am citit comentariul tau si nu imi dau seama de ce ai ales sa il stergi. Eu cred ca e foaaarte bine ceea ce ai spus in acel comentariu. Sa speram ca o sa faca cat mai multa lume la fel ca ei.

    RăspundețiȘtergere
  51. Am postat si eu pe pagina blogului meu ca banner aceasta "campanie"

    RăspundețiȘtergere
  52. @Atlanthenian si pentru asta iti multumesc. Esti si tu trecut la sustinatori. :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Suuuper idee!!!
    si eu am pus bannerul pe blogul meu
    felicitari
    mihaela
    http://mihaelamarian.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  54. Banner-ul este afisat pe http://radioonline.toateblogurile.ro

    RăspundețiȘtergere
  55. te sustin si eu aici http://descultiieuropei.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  56. Toti cei care aveti afisat bannerul pe blog sunteti trecuti in lista de Sustinatori. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  57. Hop şi eu. :P Să dea Domnu` să avem şi rezultate. :) http://sovaialaalin.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  58. Hop si tu. ;)) Sa speram ca vom avea si rezultate. Pana una alta te-am trecut pe lista de sustinatori. Salut.

    RăspundețiȘtergere
  59. sal super blogu am bagat un link la mine in site www.vreaujaluzele.cabanova.ro

    RăspundețiȘtergere
  60. te sustin
    ai perfecta dreptate
    am adaugat bannerul si la blogul meu
    succes

    RăspundețiȘtergere
  61. Acum am ajuns şi eu pe aici...susţin şi eu...

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna Cipy, long time no hear ... :)
    Dar chiar ca are succes aceasta campanie a ta .. si cand te gandesti ca la inceput erau doar vreo 3-4 sustinatori ... foarte tare ... s-au schimbat multe de cand nu am mai intrat si eu pe aici ... foarte bine ... tine-o tot asa ... :)

    RăspundețiȘtergere
  63. @Veverita

    Nu pot sa zic ca are foarte mare success, deoarece inca nu este destul de cunoscuta. OK. S-au mai inscris ceva persoane, dar pentru a fi un succes si pentru a rezolva ceva prin aceasta campanie, trebuie sa o sustina cat mai multa lume. Multumesc ca ai mai revenit pe aici si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  64. Am pus bannerul aici http://voceacelorcaretac.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  65. Salut

    Sustinem campania si prin promovarea sporturilor mintii ca: sah, go, scrabble (pentru a putea avea o minte mai agera).

    RăspundețiȘtergere
  66. Sport Club Columna28 noiembrie 2009 la 13:43

    sustinem campania

    RăspundețiȘtergere
  67. Din acest moment sunteti pe lista de Sustinatori. Va multumesc ca va implicati.

    RăspundețiȘtergere
  68. Am o intrebare: Cum ai facut bannerul? Si mai ales cum ai facut un cod pt el pt a putea fi publicat pe alte site'uri?

    RăspundețiȘtergere
  69. Sustin campania! http://cati285.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  70. Multumesc ca te-ai alaturat si tu. Esti trecuta si tu la sustinatori.

    RăspundețiȘtergere
  71. Sustin si eu http://gangstaphm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  72. Esti trecut si tu printre Sustinatorii acestei campanii. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  73. Eu sunt Alexandra si sustin si eu campania ta
    http://justusingmyimagination.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna Alexandra. Ma bucur ca te-ai decis sa sustii si tu aceasta campanie. Te-am trecut si pe tine la sustinatori. :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Am postat codul html pe site la noi, va sustinem si noi: http://www.definitionfm.do.am/

    RăspundețiȘtergere
  76. Sunteti trecuti si dvs la Sustinatori. Va multumesc pentru sustinere.

    RăspundețiȘtergere
  77. anonim1efect.wordpress.com va sustine

    RăspundețiȘtergere
  78. Sunteti trecuti si dvs in lista de Sustinatori.

    RăspundețiȘtergere
  79. Bineinteles ca poti. Vezi ca ai in articol un cod care trebuie sa il introduci la tine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  80. UrSu` si dielda, v-am trecut si pe voi in lista cu Sustinatori. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  81. Iti multumesc. Te-am adaugat si pe tine in lista cu Sustinatori

    RăspundețiȘtergere
  82. Felicitari pentru aceasta initiativa!
    Sustin si eu! (...in ziua de azi putina lume chiar gandeste)
    http://aberatii-aspiratii-creatii.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  83. Multumesc. Da intr-adevar. Foarte foarte putini mai gandesc. Nah, nu putem sa le dam cu paru` in cap dar poate reusim sa ii facem sa inteleaga. Te-am trecut si pe tine la Sustinatori Kyky.

    RăspundețiȘtergere
  84. Hei :D

    Sustin si eu campania pe http://storioaramea.blogspot.com :)

    RăspundețiȘtergere
  85. Buna

    Iti multumesc ca sustii si tu aceasta campanie. Te-am trecut si pe tine la sustinatori.

    Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  86. Sustin si eu aceasta campanie..:-)
    Am pus deja banner-ul pe blog
    Ai mare dreptate, majoritatea il au capul doara ca sa nu ii ploua in gat..:-J
    Trece-ma SilviuTz..:-D
    Sa speram ca aceasta campanie pentru multi stupida, nesemnificativa..va da roade..:-)

    RăspundețiȘtergere
  87. Salut!:)Ma numesc Alexandra si sunt in totalitate de acord cu tine;).M-am gandit si eu la asta privind oamenii din jurul meu.Ai avut o idee foarte buna cu campania si as vrea si eu sa ma implic cu tot interesul.

    RăspundețiȘtergere
  88. Salut Alexandra. Ma bucur ca esti de acord cu mine si iti multumesc ca te implici. Te-am bagat si pe tine la Sustinatori. :)

    RăspundețiȘtergere
  89. sunt de acord sa gandim inainte sa vorbim sau inainte sa facem un gest dar sa stau sa gandesc mereu inainte sa fac ceva.....crek la 20 de ani as gandi prea mult si as ajunge sa fiu prea calculata la o varsta la care inca pot sa fac anumite chestii fara sa ma gandesc la consecinte.
    creca uneori e bine sa fii spontan.

    te felicit pentru campania ta.

    RăspundețiȘtergere
  90. E bine sa fi spontan dar in unele situatii, consecintele spontaneitati iti pot fi fatale. Nu chiar de fiecare data dar, oricum, cat de putin trebuie gandit. Parerea mea. Mersi pentru parerea ta. :) Te mai astept p-aci.

    RăspundețiȘtergere
  91. Şi eu promovez această campanie! Chiar mi se pare interesant titlul ei! O să te adaug şi în blogroll... Dacă vrei şi tu... Şi încă ceva... dacă vrei, îţi las bannerul meu dacă vrei să-l promovezi dă-mi un semn pe ziyati.fcr@yahoo.com, pentru că în comentariu nu pot să-ţi las codul html. Baftă mare!

    RăspundețiȘtergere
  92. @Ziyati
    Scuze, dar acum am treaba. Te voi contacta eu in cursul zilei de maine pentru a discuta. Salut.

    RăspundețiȘtergere
  93. am scris greşit id-ul. rectific: ziyati.fcrb

    RăspundețiȘtergere
  94. Salutare.
    Incepand de azi, sustin si eu aceasta campanie.

    RăspundețiȘtergere
  95. Salutare! Incepand de astazi si eu sustin aceasta campanie pe http://stefanutz16.blogspot.com :D Bafta in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  96. interesant.vreau si eu sa sustin campania.
    http://doarsimpleintrebari.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  97. Toti cei care v-ati inscris in campanie, ati fost trecuti la Sustinatori. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  98. sustin campania din plin
    http://antiblogtm.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  99. @AntiBlog
    Esti sustinator cu acte in regula.

    RăspundețiȘtergere
  100. am pus si eu bannerul :)
    foarte tare campania

    http://unaltblogg.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  101. Sustin campania ta pe: www.worsakeend.blogspot.com

    Ma poti trece cu numele "worsakeend"..multumesc,si succes!

    RăspundețiȘtergere
  102. In regula. Va multumesc si voua ca sustineti aceasta campanie. V-am introdus in lista asa ca, sustinatori cu acte in regula. :)

    RăspundețiȘtergere
  103. Am pus si eu bannerul:)
    Gr8 job!!


    http://themfprincess.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  104. Esti si tu adaugata la Sustinatori. Iti multumesc pentru sustinere. :)

    RăspundețiȘtergere
  105. buna campanie,ma inscriu si eu,bannerul va fi afisat si la adresa http://troskplosk.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  106. Multumesc. Te-am trecut si pe tine la sustinatori. Zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  107. Ma inscriu si eu. Bannerul va fi afist la adresa
    http://asociatiatraianpopovici.blogspot.com/. numele este 20 x Schindler

    RăspundețiȘtergere
  108. In regula. V-am trecut la Sustinatori. Va multumesc ca sustineti aceasta campanie.

    RăspundețiȘtergere
  109. Salut!!! Sunt Vlad de la Radio Whisper(anti manele) un radio dedicat bloggerilor si celor din jur,felicitari pentru blog chiar este frumos,incep sa il citesc cu drag, noi cei de aici de la radio whisper promovam articole la diversi bloggeri si astazi am promovat un articol de-al tau am spus si sursa de unde vine articol am deschis si un subiect pe acest articol, noi o sa iti adaugam link daca ai avea placerea si ai dori sa ne promovezi adica sa ne sustii cu acest proiect de radio, si ne gandim sa iti luam un interviu, adica vrem sa luam interviu la multi bloggeri, sa vedem cum gandesc,noi suntem aici on cu muzica pentru voi vrem sa facem o treaba mare si fara tine si fara bloggeri nu putem de asta trebuie sa ne ajutam unul pe altu,Suntem Respectosi,ajutam unde este nevoie si am dori sa vorbim poti adauga id-ul nostru radiowhisper_com sa vorbim mai schimbam o vorba,o ideie etc si suntem alaturi de tine si la bine si la rau iti multumesc pentru timpul acordat, vorbim pe meseneger pe id-ul radiowhisper_com sau ne poti scrie pe radiowhisper_com@yahoo.com Speram sa facem o legatura intre acest blog minunat si intre radio whisper.Respect!Cu stima Vlad! O Zi Buna!P.S:(Avem nevoie de oameni in radio sa fim cati mai multi sa facem o echipa mare cred ca ai un talent aparte si poate ai vrea sa ne ajuti in domeniul care iti place tie) Nu am scris site-ul sa nu zici ca facem spam e un mesaj adevarat si gandim inainte de-a scrie!

    RăspundețiȘtergere
  110. Geniala ideea! Sustin si eu cu placere aceasta campanie.
    Sandy http://sandymanase.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  111. Si iti multumesc pentru asta, Sandy. Te-am trecut si pe tine in lista cu sustinatori. :)

    RăspundețiȘtergere
  112. @ciudatel
    Si pentru asta iti multumesc. Te-am trecut si pe tine in lista cu sustinatori. :)

    RăspundețiȘtergere
  113. mersihttp://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/1.gif

    RăspundețiȘtergere
  114. Te-am trecut si pe tine in lista cu sustinatori. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  115. @Linda
    Multumesc. Te-am trecut si pe tine in lista sustinatorilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  116. Sustin campania.Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  117. Salut,sustin si eu campania prin banneru pus pe blogul http://itanytime.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  118. Salutare

    Maine, sau cel tarziu poimaine, veti fi trecuti la lista de sustinatori, toti cei care inca sustineti campania.
    De ce asa tarziu? Pentru ca in ultima vreme sunt cam prins in diferite activitati, iar maine din nou voi fi din nou plecat de acasa toata ziua.
    Asa ca cel tarziu luni, veti fi trecuti in lista de sustinatori, toti cei care inca sustineti campania.

    Scuze pentru inconvenient si intarziere.
    Multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  119. Foarte tare campania, o sustin din toata inima.
    http://sstiva.blogspot.com
    Stiva.

    RăspundețiȘtergere
  120. V-am adaugat pe toti in lista de sustinatori, cu exceptia lui blacklist. Motivul: Nu am gasit bannerul campaniei.

    RăspundețiȘtergere
  121. @blacklist
    Astept sa revi cu un comentariu sa-mi spui ce s-a intamplat.

    RăspundețiȘtergere
  122. Sustin campania ta.Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  123. @Liana Sut
    Esti trecuta si tu la Sustinatori. Multumesc pentru incurajare.

    RăspundețiȘtergere
  124. Happynaku.blogspot.com s-a alăturat campaniei și o susține. Baftă!

    RăspundețiȘtergere
  125. Susţin campania! Mi se potriveşte şi mie: să-ţi foloseşti mintea, să gândeşti, e primul lucru pe care îl cer de la oameni!

    http://psiped-olga.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  126. sustinem si noi campania!
    Dana&Alexa

    RăspundețiȘtergere
  127. @Happynaku, Olga, Dana si Alexa
    V-am atasat si pe voi listei cu Sustinatori. Va multumesc pentru sustinere.

    RăspundețiȘtergere
  128. Late Nights Fun - http://www.latenightsfun.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  129. Si eu sustin aceasta campanie!

    RăspundețiȘtergere
  130. am pus si eu bannerul la mine pe blog:

    http://alinusha93.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  131. am pus si eu bannerul la mine pe blog:

    http://alinusha93.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  132. Andera Litteken's Blog

    http://schwarzzekatzze.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  133. in cinstea SNC-ului(Sistemului nervos central-sustin campania http://eu-si-restul-lumii.blogspot.com/ beatrice

    RăspundețiȘtergere
  134. Rezolvat, http://fengshuiblog.ablog.ro/ , Mara sustine campania :)

    RăspundețiȘtergere
  135. te sustin mai nou si pe www.descultii-europei.ro

    RăspundețiȘtergere
  136. sustin si eu campania >:D<

    RăspundețiȘtergere
  137. Am pus si eu banner-ul pe http://dementuh.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  138. Oh, susţin! Cu siguranţă! :]]
    Am pus banner-ul pe http://igreeec.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  139. De astăzi, mă număr printre susţinătorii acestei campanii. Am pus şi eu banner-u' pe blog-u' meu: http://hogea-adelin.blogspot.com

    Cu toţii ar trebui să ne folosim creierul mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  140. Susțin campania :D Felicitări!!!
    http://lorenapuican.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  141. Nu mă văd pe lista de susţinători....

    RăspundețiȘtergere
  142. Toti cei care in momentul verificarii aveau bannerul campaniei pe blog, au fost trecuti in lista cu sustinatori :D Imi cer scuze de intarziere si va multumesc pentru sustinere.
    P.S.: In urmatorul liber, voi reveni cu postari.

    RăspundețiȘtergere
  143. Sustin campania :

    http://x-forbidden-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  144. Lorena,

    Imi pare rau sa te anunt ca ceea ce tu sustii este un fake. Adevarata campanie este la aceasta pagina, pagina pe care te afli acum. Citeste in partea de sus, vezi ce ai de facut pentru a sustine campania, iar apoi revino cu un comentariu.

    Cipy

    RăspundețiȘtergere
  145. Desi abia acum am alat de aceasta campanie, o sustin in totalitate!
    Banner-ul campaniei este la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  146. Si eu sustin aceasta campanie in totalitate!
    Am pus bannerul la mine pe blog: http://lifefanficsandstuff.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  147. Una dintre campaniile de care avem nevoie. Te felicit pt. stalucita idee.
    Iti sustin campania care dupa parerea mea este un lucru inteligent.

    RăspundețiȘtergere
  148. sustin si eu :)
    www.transparentdiferit.blogspot.com

    am folosit banner-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  149. am pus si eu banner-ul la mine : http://felicika25.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  150. si eu:D
    www.whynotfulvia.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon