sâmbătă, 8 august 2009

Uite BEEP-ul, nu e BEEP-ul! (2)

Fiecăruia dintre voi v-i s-a întâmplat să vă îndrăgostiţi. Greşesc? Eu zic că nu.

Prima parte o puteţi citi printr-un click AICI.

CONTINUĂM CU FETELE

Aţi pus ochii pe băiat, "i-aţi luat minţile", iar dacă băiatul şi-a exprimat sentimentele în faţa voastră, sunteţi nemaipomenit de fericite şi începeţi să vreţi să ne schimbaţi. Nu înţeleg o chestie. La ce vă doriţi o relaţie cu respectivul băiat, dacă vreţi să îl schimbaţi?
Vorba lui Teo din trupa DEKO: "Intraţi în creierele noastre ca într-un apartament vechi dar neamenajat şi spuneţi: Aham. Are potenţial. Trebuiesc făcute mici modificări în schimb. Trebuiesc înlocuite termopanele, trebuie schimbată gresia, faianţa, parchetul, schimbată uşa de la intrare, vopsit în altă culoare, schimbată mobilă, în rest... E OK."

Vreţi să ne facem ţepi, ne facem ţepi, ca să vă facem pe plac. Nu avem voie să stăm de vorbă cu nici o altă fată. Prietenii voştrii sunt acum şi prietenii noştrii, pe când prietenii noştri sunt nişte ţărani, nesimţiţi şi mai ştiu eu ce ziceţi voi despre ei. Acum nu vreau să generalizez, dar majoritatea chiar aşa faceţi, şi ştiţi foarte bine. Şi sigur cele care citiţi articolul acesta, o să vă simţiţi foarte deranjate de el.

Şi mai e şi treaba cu messu (YM). După o anumită perioadă de timp, trebuie neapărat să vă dăm parola de la messenger. Eu personal am avut noroc şi nu am fost pus în această situaţie, dar cunosc destule persoane care au păţit-o. Şi dacă vreţi parola, trebuie neapărat să v-o zicem. Că cine ştie cu ce piţipoancă vorbim noi şi voi nu ştiţi. Mi se pare penibilă chestia asta. De exemplu, vrea o colegă să vorbească cu mine, iar pe mess-ul meu e gagica. Începe un adevărat interogatoriu şi până la urmă şi scandal, căci, de ce ai nu ştiu câte id-uri de fete în listă, de ce te-a abordat tocmai pe tine să te întrebe de temă, după care vine rândul la telefon, care "e plin de numere ale altor de fete. De ce?" De parcă dacă ai iubită, nu trebuie să mai ai amice, colege, rude, vecine şi nu trebuie să mai vorbeşti cu nici o fată. Aşa faceţi! Şi ştiţi foarte bine.

Cunosc persoane care, din cauză că iubesc prea mult o fată, au ajuns să şteargă toată lista de mess (bineînţeles la insistenţele iubitei), toate numerele de telefon din agendă (tot la insistenţele iubitei) şi să nu mai vorbească cu alte fete, că cine ştie, veştile "bune" circulă repede. Şi toate astea pentru ce?

Sunt sigur că o să stârnesc foarte multe comentarii cu articolul ăsta, şi nu mă refer la cele ce pot fi lăsate aici pe blog, ci comentarii de genu "ia uite-l mă şi pe ăsta ce frustrat e" sau alte căcaturi de astea ce sunt exclamate în timp ce citesc textul.

Poate nu vor fi multe persoane cărora nu o să le convină articolul, dar câteva sigur ştiu că vor fi, bineînţeles dacă au să aibă curajul să îl citească.

Acum că aţi terminat de citit articolul, mai daţi o serie de BEEP-uri gagiului, că a trecut ceva timp de când nu i-a mai sunat mobilu.

Aştept păreri pro şi contra, bineînţeles, într-un limbaj decent care să se încadreze în limita bunului simţ.

9 comentarii:

  1. Ai mare dreptate in multe privinte. Cat despre mine, ca persoana de sex feminin, nu m-am simtit deloc deranjata. Chiar mi-a placut sa aflu ca mai exista tineri care gandesc logic. Eu personal m-am recunoscut in parabola cu ,,apartamentul". Am incercat ceva schimbari la sotul meu, dar nu prin a-i impune anumite schimbari, ci dandu-i sfaturi, pe care el le urma sau nu, dupa cum credea de cuviinta. Problema nr. din agenda tel. se iveste doar atunci cand nu exista respect si incredere unul in celalalt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu la dumneavoastra ma asteptam sa fiti deranjata de articol. Ci ma astept de la anumite persoane care o sa se simta sigur cu musca pe caciula si o sa aiba de comentat. Ca doar nu am scris articolul din ce am visat azi noapte. Ci tot din viata reala a mea, a prietenilor si a colegilor. Asa ca o sa primesc o serie de injurii cred.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si totusi ... nu comenteaza nimeni? Dintre persoanele ,,cu musca pe caciula" ma refer. Sunt destule, dar nu vor sa recunoasca. Poate nu au aflat ca sinceritatea este o calitate?

    RăspundețiȘtergere
  4. Persoanele care se simt "cu musca pe caciula" nu au tupeul sa recunoasca. Dar mai asteptam. Oricum sunt sigur ca acele persoane, daca au citit, dupa ce au terminat de citit articolul, au inchis pagina si au comentat doar din gura.

    RăspundețiȘtergere
  5. cred k ai dreptate cipY,dar asta e uneori suntem prea posesive,nu toate,dar asta e in instinctul nostru,cum la voi e uitatu' dupa fete. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai oarecum dreptate. Insa nici noi nu ne uitam tot timpul dupa fete, nu toti. Si daca ne uitam, e vina voastra. Ca va imbracati prea.... provocator ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) super tare abea acum am apucat sa citesc mai multe de aici si chiar ai ft mare dreptate...si sti ce?....:D:D dap eu da faceam asa cand aveam prieten pentru k si el facea la fel...:)) si nu ma deranjeaza sa zik adevarul :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo melinda. Apreciez sinceritatea. ;)

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon