vineri, 7 august 2009

Uite BEEP-ul, nu e BEEP-ul! (1)

Fiecăruia dintre voi v-i s-a întâmplat să vă îndrăgostiţi. Greşesc? Eu zic că nu.

ÎNCEPEM CU BĂIEŢII

Aţi pus ochii pe o fată, aţi făcut tot posibilul să îi aflaţi numărul de telefon (mare greşeală), aţi sunat-o sau i-aţi trimis câteva sms-uri, aţi stabilit o întâlnire, i-aţi spus ceea ce simţiţi pentru ea, şi, după câteva zile, cu puţin noroc, aţi devenit "iubiţi".
Ei din ziua aceea, telefonul, înafară că îl folosiţi să vorbiţi 2 ore pe zi unul cu celălalt, şi să trimiteţi 50 de mesaje (sau mai multe, că doar s-a inventat COSMOTE-ul) , acesta trebuie neapărat folosit pentru a da BEEP-uri.

Deci toată faza asta cu BEEP-urile mi se pare cea mai tâmpită, idioată, cretină, penibilă. După ce că, vorba aia, toate cele 500, 600, 1000 de minute le consumi cu ea, şi mesajele la fel, trebuie neapărat să îi dai BEEP-uri. Că dacă nu, înseamnă că nu te mai gândeşti la ea, că nu ţi-e dor de ea şi că nu o mai iubeşti. Eu personal nu sunt deloc de acord cu BEEP-urile. De ce să nu recunosc. Le folosesc şi eu, dar doar când rămân fără minute şi vreau să vorbesc cu cineva, îi dau BEEP şi mă sună. Şi invers. Dacă cineva nu are minute şi vrea să vorbească cu mine, îmi dă BEEP şi îl sun. Dar în cazul ăsta, nu primesc şi nici nu dau mai mult de maxim 5 BEEP-uri pe zi.

Mi se pare o tâmpenie să stau toată ziua cu telefonul în mână şi să dau BEEP-uri. Adică, pari penibil şi în faţa celui care te vede. Dar asta nu contează. Pentru că iubeşti. Şi dacă iubeşti trebuie să stai cu telefonul la încărcat toată ziua.

Aaa şi era să uit. Nu contează nici că stai de vorbă toată ziua pe mess (YM) cu ea. Atâta îţi trebuie să nu fi pe mess, să nu dai nici un mesaj, nici un BEEP sau să nu o suni într-un interval de o oră, maxim două, că e jale. Iese scandal nu glumă.

Nu ştiu dacă sunteţi de acord cu mine. Eu unu, am spus doar din ceea ce am păţit eu şi alţi prieteni/colegi. "Prietenii ştiu de ce."

Aştept păreri pro şi contra, bineînţeles, într-un limbaj decent care să se încadreze în limita bunului simţ.

8 comentarii:

  1. Adica vrei sa spui ca trebui sa ii dai beep ca sa vada ca o iubesti?
    Mi se pare penal.
    Vorba ta, s-a inventat cosmote.
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact boredoman. Si culmea e adevarat. Stai asa... ca maine vine partea a 2-a. Acolo sa vezi. Sa te tii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept partea a II-a! Asta mi-a placut. E rupta din realitate. Sa vezi ce suna telefoanele pe holul scolii in recreatie! Dar ce zic eu in recreatie? In timpul orei. Cand lansez o intrebare unei d-re, trebuie mai intai sa ii dau voie sa vada pe mobil de la cine e beep-ul, sa raspunda cu un alt beep si ... abia apoi sa raspunda la intrebarea lectie ... daca stie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu Ioana. Anul asta am terminat si eu cu bacu si chiar stiu. Stiu mai mult ca dumneavoastra ce se poate face cu un telefon mobil la scoala. :)) Copiute, poze la profi, filmulete, vizionat filme, ascultat muzica si multe multe alte tampenii. :))
    P.S.: Am postat deja partea a 2-a.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci, trebuie sa fiu cu ochii in patru. Elevii mei pot chiar paparatzi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Revin cu o lamurire: nu vreau sa ma intelegi gresit. Nu am nimic impotriva ca elevii sa aiba telefon mobil chiar si la scoala. Este normal, in timpurile in care traim, sa ai cu tine un mijloc de comunicare. Dar sa fie folosit respectand anumite reguli, chiar de bun simt, as putea sa spun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doar ca in ziua de azi nu mai exista respect in scoli, nu mai exista bun simt si regulile sunt facute pentru a fi incalcate. Si nu ma refer doar la elevi, ci si la profesori. Ca nici ei, majoritatea, nu le respecta.

    RăspundețiȘtergere
  8. da chiar asa e ce tot atatea beep-uri, eu dau dar nu exagerez

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon