miercuri, 5 noiembrie 2014

Primul parfum

Imi amintec si acum cand am primit cadou de ziua mea la varsta de 14 ani primul aftershave, era STR8. Eram foarte fericit pentru cadourile pe care le primisem dar, cel mai fericit eram pentru afrtershave-ul acela deoarece urma sa ma barbieres pentru prima data. Si de atunci a inceput o serie lunga de catutari pentru parfumul care ma definea pe mine. Asa ca atunci cand mi se termina parfumul, aftershave-ul, plecam in cautarea altuia care sa imi placa mai mult ca celalat.
Dar, eu am o micuta problema sunt alegic la anumite parfimuri, asta am descoperit-o in cautarea mea pentru aroma perfecta.
De fiecare data cand ma duceam la o intalnire trebuia neaparat sa folosesc parfumul ca sa miros mai bine sa o atrag si mai mult pe iubita mea. Imi placea enorm si inca imi place sa ma gayesc pentru persoana iubita. Bineinteles in limita bunului simt, pentru ca daca folosesti prea mult s-ar putea sa lasi o dara de parfum in urma ta si cum se spune "ce-i prea mult strica". Era un adevarat ritual pentru mine cand ma duceam la intalnire care se incheia de fiecare data cu aplicarea unui parfum. Si acun dupa atatia ani de cand am descoperit aftershave-ul si parfumul STR8 il mai folosesc si nu numai pentru ca la el nu sunt alergic si pentru ca mirosul lui ma defineste pe mine ca persoana.

Acum in timpurile noastre nu mai trebuie sa bati drumurile sa gasesti un parfum de la o oarecare firma este suficient sa acesezi o pagina web esti la un click distanta de magazinele online de parfumuri care au o varietate foarte mare de marci. Preturile sunt exceptionale si patrea buna este ca nu trebuie sa mai te chinui sa ajungi in mall pentru a cumpara parfumul dorit. Il comazi, platesti cu cardul sau prin ramburs si astepti sa iti vina coletul acasa si cu timpul ramas, pe care il pierdeai pe drum ai putea sa faci alceva uitl.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon