joi, 6 noiembrie 2014

Adio, ten sensibil!

Cum sa ti sanatos tentul.

Sa va spun despre tenul meu. Am un ten mai gras si oricat am incercat cu fel si fel de produse pentru tenul meu nu am reusit sa gasesc unul care sa ma ajute in scopul acesta. 
Ser ca noua gama din produsele Farmec sa ma ajute in problema mea. Cred ca oricine din aceasta lume isi doreste sa aiba un ten sanatos si fara riduri, sau macar sa nu fie atat de pronuntate. Lumea de astazi se confrunta cu un stres mai mare decat in alte timpuri si datorita stresului apar si aceste probleme dermatologice.
Gerovital H3 Derma plus vine cu prima gama de produse anti-age din lume. Produsele dermatocosmetice au devenit o achizitie necesara cand vine vorba de pielea noastra si daca inca nu a devenit ar trebui sa devina.

Gerovital Doctor in Frumusete incearca sa ajute pe fiecare din noi cu gama lor larga de produse de infrumutesare si ingrijire a tenului. Parerea mea este ca produsele noastre romanesti ar trebui sa fie un pic mai folosite in detrimentul celor de peste hotare. 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon