sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Fii special într-o vacanță nonconformistă!

Vacante de neuitat

Imi amintesc cu placere si acum de vacantele petrecute impreuna cu familia, la munte sau la mare, aici pe tarmurile noastre, dar si pe cele petrecute impreuna cu colegii, din scoala generala si evident si cu cei din liceu.
Desi nu am depasit nici o data limitele acestei tari, as vrea ca anul unrmator sa imi aleg o destinatie exotica, sa mai pun in biblioteca ma inca un album cu amintiri. Caci singurul mod in care poti opri timpul si de a il da inapoi este printr-o fotografie. 

Unde mai bine sa gasesti o oferta pentru o vacanta speciala decat pe paginile web specializate pentru acest lucru. 
As vrea sa stau pe o plaja din Miami sub un palmier si sa ma relaxez, cu un cocktail in mana. Cine nu si-ar dori asta? Eu unul stiu ca asta as vrea, as mai incerca sa fac si surf desi, inainte ar trebui sa iau niste lectii. Dar asta nu este o problema prea marea, banuiesc ca pe plajele unde se face surf exista si un instructor caruia i-ar placea sa ma invete si pe mine. Acum datorita Work an Travel-ului, orice student inscris lq o facultate de zi si bine inteles, sa fie si un student eminent are ocazia sa aiba o vacanta de neuitat si pe deasupra sa mai faca si un ban de buzunar. 

CND Turism vine cu oferte si vacante speciale pentru oricine, fie ca esti un turist dornic de experiente noi si de neuitat, fie ca esti un om de afaceri care trebuie sa calatoreasca. Ei va vor gasi in cel mai scurt timp o oferta pentru dumneavoastra.

Va sfatuiesc si pe voi sa planuiti vacantele mai din timp, pentru ca atunci nu mai exista riscul sa nu fiti pregatiti si puls de alta economisiti si niste bani, care ar putea fi cheltuiti pe suveniruri pentru ce dragi ramasi acasa. Se spune ca cele mai frumoase vacante sunt cele spontane. Acest lucru este adevarat, am trait-o pe pielea mea anul acesta. Sa va povestesc despre experienta mea. Eram cu cel mai bun prieten al meu in parc si serveam o cafea. Cum nu aveam altceva de facut el mi-a spus ca daca tot stam aici si nu facem nimic sa mergem sa o luam si pe fetita lui de 3 ani, sa iasa si ea pe afara la joaca cu ceilalti copii. Zis si facut. Intre timp pe el il suna sora lui si ii spune ca o sa vina si ea sa mai stea un pic de vorba. Trecusera cam 2 ore de cand eram prin parc si sora prietenului meu ne spune ca e cam nehotarata, ca nu stie unde se mearga in seara respectiva, la munte sau la mare. Atunci mi-a venit mie stralucita idee si ii spun : "Hai sa mergem la mare acum". El ramane un pic pe ganduri si im spune ca e cam tarziu sa plecam acum. Era ora 14 si era o caldura destul de sufocanta, el imi explica ca e tarziu si ca este destul de cald sa plecam la ora aceea. Asa ca am hotarat sa plecam a doua zi de dimineata. Am pregatit masina de drum si acum ramanea doar sa treaca timpul. Desi am stat doar o singura zi la mare, pentru ca serviciul meu nu imi permite prea mult timp liber a fost cea mai placuta experienta pe care am trait-o. Eu unul nu regret nici o secunda decizia pe care am luat-o atunci chiar daca multa lume imi spunea ca am cheltuit banii degeaba, pentru mine a fost o zi exceptionala si daca as putea sa dau timpul inapoi as face exact la fel.

Voi ce spunteti? Ati face si voi ce am facut eu? 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon