vineri, 31 octombrie 2014

Multa zarva pentru nimic. Spune nu mitei electorale!

Pe mine unul ma exaspereaza atat de multa campanie. Toata lumea s-a vorbit sa scoata cetatenii Romaniei la vot. Mai bine ne-am mobiliza si am iesi la un protest pasnic in toata tara. Sa iesim si sa stam de dimineata pana seara in fata urnelor far sa votam. Poate asa isi dau si ei seama in mana cui ar trebui sa fie puterea.

Nici nu stiu de unde pana unde majoritatea vedetelor s-a decis sa faca fel de fel de clipuri de promovare a campaniei „iesi la vot”. Oare si-au luat bani pe tema asta, sau totul este un act benevol sau unul de patriotism?

Eu as iesi la vot dar sincer nici nu stiu exact cu cine voi vota. Este posibil sa iasa Victoras, desi el se teme in continuare. Nu-mi place politica de fel,dar eu pe Victoras si pe oricare alt reprezentant politic ce candideaza la presedentie si isi face campanie cu sacose, nu-l voi vota nici in ruptul capului.

Pana acum nu am primit nicio atentie din partea nimanui. Dar nici nu mi-as dori sa primesc ceva. Dar totusi am vazut pe la tv cum se imparte mita electorala din partea PSD si din partea lui Iohanis. Astfel de campanii nu-mi plac deloc. Nu stiu cine le-a inventat, dar mie mi se par un fel de Cal troian al societatii moderne.

Oricum ar fi, am sa respect traditia, am sa ies la vot si am sa pun stampila cum cred eu de cuviinta. Voi  vota orice candidat despre care nu am auzit sa fi dat mita pana in ziua de duminica. Voi alege dintre cei ce par curati, indiferent ca au sau nu sanse la fotoliul prezidential.

Adrian Rotaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon