marți, 22 iulie 2014

O gradina scoasa din tablou

De cand am inceput sa navughez hai-hui pe net dau de tot felul de pagini interesante. In special firme care ofera servicii complete pe anumite domenii. Cele mai multe pe care le descopar au ca domenii de activitate afaceri ce tin de gospodarie. Adica de casele cu curte, cu gradina, nu neaparat de apartamentele la bloc. Mai sunt si exceptii, dar cele mai multe au pagini pe care ajung vand cate ceva ce s-ar potrivi de minune intr-o casa sau intr-o curte. Ultima oara am gasit un site care ofera servicii de amenajare a gradinii.

Imi vine sa imi cumpar un loc de casa cand vad toate paginile acestea pe care ajung. Asa pofta imi face de a construi o casa.... Probabil ca va ganditi ca sunt eu defect, dar copilaria pe care am avut-o la tara nu se compara cu cea de la oras. Era cu mult mai buna, presarata cu aventuri deosebite si cu activitati care mai de care mai inedita.

Acum, am gasit pe pagina flower-power-cluj.ro servicii de amenajare a spatiilor verzi din jurul casei. Bine, bine, au mult mai multe servicii de oferit si mult mai complexe, insa mie asta mi-a atras atentia. Ma uit pe site-ul plin de verde si ma duce cu gandul la padurea si dealurile verzi de la tara. Si ma mai duce cu gandul la casa de la tara a unchiului meu, care ar putea fi amenajata in stilul celor de la flower-power-cluj.

Are destul spatiu si mai ales in fata casei ar putea sa puna gazon de la poarta pana la casa, pe margine plante sau arbusti ornamentali. Si-ar putea monta si sisteme de irigatii automate, pentru un gazon mai verde si mai placut ochiului. Nici nu stiu de ce nu isi amenajeaza curtea, avand in vedere ca nici animale nu prea mai creste. Ar trebui sa aiba gradinita din fata casei plina de flori, lampi solare pentru lumina de noapte, decoratiuni populare, etc. Ce as face eu din casa aia daca as sta acolo... Dar cine stie, poate am sa castig si eu mai multi bani pe viitor si imi voi permite sa-mi cumpar un teren intravilan numai al meu, sa-l amenajez asa cum vreau, chit ca voi construi casa sau nu. Pentru casa deja iti trebuie fonduri serioase, nu ne limitam la munca pe cativa ani.
Uitati in imaginile de mai sus cat de usor se poate schimba totul daca iti doresti cu adevarat ca spatiul din jurul casei sa fie primitor. Este floare la ureche. 

Un comentariu:

  1. Cred ca oricine isi doreste sa aiba o asemenea gradina al ei in curte unde poti sta vara la umbra sub o umbrela si sa bei ceva racoritor

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon