duminică, 25 mai 2014

Tara s-a vopsit in rosu

PSD-ul si alianta din care face parte a devenit din ce in ce mai indragit. Eu nu prea am la suflet acest partid, dar recunosc ca imi doresc sa am incredere in el in viitor. Momentan nu-i pot acorda increderea cuvenita deoarece campaniile pline de „atentii electorale” ma indeamna sa cred ca banii pentru aceste atentii nu sunt atat de curati, sau daca sunt curati acum, vor fi recuperati intr-un fel sau altul mai tarziu dupa instalarea la conducere. Probabil ca asta se intampla cu fiecare partid in parte care isi permita sa faca astfel de campanii agresive. De aceea am preferat in fiecare an sa acord votul meu unui partid cat de cat promitator si care sa nu fi oferit mita electorala sau altfel de promisiuni desarte electoratului.

Altfel nu imi place deloc politica si tot ce tine de ea, dar avem totusi nevoie si de acest „rau”.
Sper ca acest vot de incredere oferit PSD-ului la ultimele alegeri sa ajunga sa ofere romanilor rezultate benefice. Imi doresc o tara cu oameni mai multumiti, indiferent de oamenii care se afla la conducere si indiferent de culoarea politica pe care o adopta.

Acesta nu este un articol de sustinere a vreunui partid. Acesta este un articol care sustine orice partid care se va afla la putere in viitorul Romaniei si care sa-i poata oferi echilibru si bunastare acestei tari.

Adrian Rotaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon