luni, 12 aprilie 2010

Odorizantul auto şi bass-ul în portbagaj


 Încep cu Odorizantele Auto.

Le ştiti cu siguranţă cei mai mulţi dintre voi. Sunt de diverse culori, arome, forme, mărimi, cu sau fără reclame pe ele. Bun. Eu, nu pot să înţeleg la ce sunt bune. Staţi că m-am documentat. Deci, în primul rând cică maschează mirosurile neplăcute. Aha. Deci, le MASCHEAZĂ. La ce îmi trebuie mie să îmi mascheze un miros? Adică nu e de ajuns că miroase să zicem a benzină, sau a cauciuc încins. Trebuie musai să miroasă a benzină cu portocale. Sau a cauciuc încins cu piersică. Nu?

A doua chestie cică acel miros combate oboseala.
Nu ştiu cum se face dar pe mine mai rău mă oboseşte. Sincer.

Alta e că cică combate migrenele.
Vai de capul meu. Ce migrene să combată când de fapt chiar le produce. Păi simţi vara miros de cauciuc încins şi aromă de lămâie. Perfectă combinaţie. Nu? Păi deja dacă stau mai mult de 10 minute cu un asemenea miros în nas, e cazul de o oprire, sau de o pungă.

 Şi nu în ultimul rând, se poate face reclamă la produse, firme, site-uri cu ajutorul lor. Rahat. Cu ce mă încălzeşte că îmi balansează îm permanenţă în faţa mea un brăduleţ sau orice altă formă pe care scrie: "Ardaf. dEsigur!", sau "ACR. Gratuit pentru membrii ACR" şi numărul lor de telefon. La absolut nimic. Părerea mea.



Acum să mă iau puţin şi de chestia cu Bass-ul în portbagaj

De ce ai vrea să ocupi portbagajul cu un ditamai subwoofer-ul?! Bine, subwooferul din poza alăturată e exagerat. Dar totuşi. Alţii caută maşini cu portbagajul cât mai mare, ca să aibă loc pentru transportat una alta, iar alţii după ce că îl au mic, îl mai şi ocupă cu ditamai sobwoofer-ul. Înţeleg că e maşina lui şi face ce vrea cu ea. Dar, cum poţi frate să conduci cu bass-ul în spate. Nu de alta dar duduie toată maşina. Şi uite aşa faci pe oameni să îşi pun întrebarea: "Dar cum de l-a buşit ăla din dreapta? Chiar nu a auzit claxonul?" Păi normal că nu l-a auzit. Cum să îl audă dacă îi duduia bass-ul în urechi.
Nu ar fi mai accesibil şi mai practic un minisistem audio?


 Sursă poze: Google
________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon