joi, 2 octombrie 2014

Gerovital H3 MEN recunoaște vânătorii adevărați!

                                                            Susrsa emobil.ro
                                                       
                                                         La Vanatoare
   
Sa va povestesc despre experienta mea in a cuceri o caprioara! Chat-uiam de ceva timp pe o retea de socializare cu o anumita caprioara si am hotarat sa ne dam o intalnire. Zis si facut stabilim o data, o ora si o locatie. M-am trezit de dimineata si am inceput sa ma pregatesc pentru intalnirea propriuzisa. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma barbieresc. Chiar foloseam o spuma de ras de la Farmec, dupa asta am facut un dus si am plecat in dormitor sa aleg hainele pe care urma sa le port. Nu prea stiam ce sa aleg deoarece nu prea o cunosteam de prea mult timp pe respectiva domnisoara , dar mi-am zis sa aleg o tinuta casual demna de un vanator in cautarea pradei lui. Am ajuns la locatia stabilita cu 30 de minute mai devreme. M-am gandit sa fac o prima impesie buna , sa nu fiu badaran sa o pun pe ea sa astepte. Intr-un final a aparut si ea , ne-am salutat si dupa aceea am spus sa mergem la un suc sa ne cunoastem mai bine. Intalnirea a decurs bine , am descoperit ca abem si         cateva lucruri in comun . Am decis sa o invit si a doua zi la o alta intalnire. Acelasi loc aceeasi ora acelasi ritual pentru mine, numai ca am hotarat ca de data aceasta sa o astept si cu o floare. Pentru ca fiecare femeie merita sa ii arati ca o iubesti cu adevarat. Chiar daca nu mai suntem impreuna nu am regretat nici o secunda din viata mea ca am ales sa o cunosc mai bine si ca ma aranjam zi de zi sa arat cat mai bine alaturi de ea. Ma facea in fiecare zi sa zambesc , sa ma bucur ca ea este doar a mea. Tineti minte prima impresie, prima intalnire, primul sarut nu se uita nici o data. Sper ca toata lumea sa aiba o experienta la fel de placuta ca a mea.

Acest articor a fost scris pentru Super-Blog 2014.

Un comentariu:

  1. Nu trebuie sa regretam deloc iubirile din viata noastra. Decat daca le-am tratat superficial desi nu merita sa dam cu piciorul la acele relatii.

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon