marți, 15 iulie 2014

Minciuna are picioare scurte.... chiar si vara

A venit caldura si am atatea planuri pentru aceasta vara. Cum sa stai la serviciu sau la scoala pe o asa vreme? Te uiti pe geamul incaperii de la serviciu si vezi doar mare, apa, soare…te vezi plutind pe valuri…hey wake up…si te trezesti.
Esti doar la serviciu si prietenii tai te suna ca se duc la piscina iar tu turbezi. Dar gasesti o solutie si mergi repede la sef…”sefu’ imi este rau tare, se poate sa ma invoiti azi” (ups, sper ca sefii mei sa nu vada acest articol)…si a cazut in plasa.
Pleci val vartej, dai pe acasa o fuga sa ti iei cele necesare si dai fuga spre apa.
Ajungi la piscina si este exact ce ti-ai dorit…multa lume, muzica, apa, relax, bronz si…muuulta voie buna.  
Dar nu apuci sa faci un pas catre rai si brusc se intuneca, niste nori negrii acopera cerul, tunete, fulgere si fugiiiiiiiiiiiiii la masina.  Deci asa ceva nu cred ca se intampla, si incep sa am mustrari de constiinta ca mi-am mintit seful iar Dumnezeu dragutul a tinut sa-mi aminteasca treaba asta.
Si plec acasa de 2 ori suparata, in primul rand ca vijelia mi-a stricat toate planurile si in al 2-lea rand ca a trebuit sa apelez la inselaciune ca sa imi satisfac planurile.
Dar mi-am invatat lectia, nu o sa mai mint pe nimeni, o sa fiu fata cuminte si o sa-mi astept turele libere ca sa ies la plimbarica.

Mirela A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon