joi, 5 iunie 2014

Singura mea bogatie este…!


Daca va gandeati la bani, averi, proprietati sau masini, va inselati amarnic, singura mea bogatie este baiatul meu.

Inainte de a ramane insarcinata credeam ca un copil este un lucru banal, normal…”un copil, eh, parca nu are toata lumea”…total gresit.

Un copil reprezinta totul, universul meu, viata mea, lumina ochilor mei, daca pe copilul meu meu il doare burtica, efectiv ma doare si pe mine, daca copilul meu plange, involuntar plang si eu. Este tare dificil sa descrii in cuvinte aceste sentimente, aceste trairi.

Cand sunt suparata, chipul baiatului meu ma face sa uit de probleme, un simplu “mami, te iubesc” te face sa iei totul de la capat si sa nu renunti oricat de greu ar fi. Ce daca probemele te coplesesc si sunt fara numar, cu ajutorul puiului meu pot muta muntii din loc.

Iubiti-va copiii, apreciati iubirea lor sincera si neconditionata si cel mai important, cand va veni momentul, dati-le aripi sa zboare.

Mirela A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon