marți, 20 mai 2014

Pot dormi mai linistit

De curand am aflat de unde isi procura lenjeriile de pat, pernele si  prosoapele hotelul la care eu m-am simtit cel mai bine. Am avut un somn linistit, mai ceva ca la mine acasa. Desigur, confortul de care m-am bucurat s-a datorat hotelului si a bunelor achizitii facute de conducerea acestuia. Dar in spatele achizitiilor se afla producatorul articolelor de pat, de unde conducerea hotelului respectiv a achizitionat cele mai bune lenjerii si perne.




Probabil ca aveti idee ce inseamna somnul linistit intr-un pat strain, atunci cand calatoriti. Eu fac parte din acea categorie de oameni care au un concediu mai degraba obositor decat odihnitor daca nu pot dormi asa cum trebuie in patul strain.

Si am aflat ca hotelul la care am stat si care mi-a asigurat maximum de confort achizitioneaza lenjerii pat horeca marca Brodank. Stiti prosoapele acelea moi pe care nu le-ai mai da jos de pe tine? In unele cazuri pot fi inlocuite cu halatele de baie confectionate din acelasi material, pe care le poti purta in continuare dupa ce ai iesit de sub dus. Sunt lejere si sunt delicate cu pielea si tot Brodank se ocupa si de confectionarea acestora. 

In prima seara am dormit precum un prunc, dar nu datorita oboselii ci datorita faptului ca am simtit patul ca pe unul familiar, cu lenjeria proaspat spalata mirosind a balsam si fiind foarte delicata. Voi v-ati intrebat vreodata de unde provine lenjeria de pat a unui hotel, pensiuni, etc?

Eu m-am interesat, recunosc, acum a fost pentru prima data si am aflat ca Brodank confectioneaza pe langa lenjeriile de pat pentru hoteluri si lenjerii de pat pentru pensiuni sau perdele, draperii si accesorii pentru restaurante. Pentru hoteluri si pensiuni mai confectioneaza si perne, pilote, perdele, draperii, cuverturi, huse de pat, etc.

Si am fost curios sa vad in ce unitati hoteliere mai gasesc lenjerii de pat si alte produse achizitionate de la ei. Am ramas placut surprins sa vad ca are multi clienti, iar unii sunt chiar importanti, precum: Pensiunea Filonul de Aur din Rosia Montana, Pensiunea Poiana Verde din Albac, Hotelul Ten din Constanta, Hotelurile Bavaria Blu si GG Gociman din Mamaia, toate acestea avand confort de patru stele.

Acum nu stiu daca sunt sau nu absurd, dar cred ca pentru concediile lungi de peste an as putea sa iau in calcul calitatea produselor de genul celor amintite, mai ales ca sunt o persoana care nu doarme bine in orice pat. Acum la o deplasare de doua trei zile poate nu conteaza atat de mult asternutul, dar cand vine vorba de un sejur de 10-20 de zile, atunci este mare nevoie de asternuturi moi si de calitate.

Ganditi-va la asta!

Adrian Rotaru

Un comentariu:

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon