vineri, 30 mai 2014

Masaj erotic langa casa

In cartierul in care stau eu, am un salon masaj erotic pe langa care tot trec zi de zi. De fiecare data ma tot intreb cum ar fi sa si intru inauntru si cum as reactiona la un masaj erotic profesionist. Niciodata nu m-am incumetat sa intru, dar nu se stie niciodata. Stiu doar ca din cand in cand mai vad cate un cunoscut intrand acolo. Se spune ca maseuzele sunt fete tinere si frumoase care te starnesc tot. Asta este o sabie cu doua taisuri pentru cei care au familie. Masajul erotic te poate starni atat de tare incat sa te duci acasa la sotie, prietena, iubita sau ce iti este si sa o iubesti cum nu ai facut-o niciodata. Dar celalalt tais care poate fi mai ascutit este acela care te face sa vrei sa schimbi partenera cu ceva nou, ca prea te-a infierbantat masajul la care ai fost supus.

Totusi un salon masaj erotic am vizitat la un moment dat. Recunosc ca am mers acolo cu seful meu care il frecventeaza. Eu fiind sofer am asteptat in masina pana ce el si-a luat portia de relaxare. E bine de stiut ca acolo nu se face sex, dar cand iesi de acolo esti mai relaxat si probabil cu o pofta nebuna de sex. Oricum scopul unui astfel de salon de masaj erotic nu este acela de a te face de necontrolat si de a te pune pe jar. Rolul unui salon de acest gen este de a te destresa, de a te face sa te simti mai bine pentru urmatoarea perioada de timp. Este un mijloc prin intermediul caruia iti oferi tie timp petrecut intr-un mediu relaxant in compania unor domnisoare sexy care isi misca mainile experimentate pe trupul tau.

Cand iesea din salon seful meu uita de toate problemele de la serviciu si de cele de acasa. Obisnuia sa treaca apoi pe la florarie si sa cumpere un buchet mare de flori sotiei. Se simtea cumva vinovat pentru ca s-a lasat atins de alta femeie, intr-un mod ceva mai intim decat ar fi facut-o in alte situatii. Eu il tot incurajam spunandu-i ca nu are de ce sa se simta infidel, ca doar nu a facut sex. S-a tratat de nervi, s-a destresat si s-a relaxat in compania unor profesioniste in domeniul masajului. Faptul ca este erotic nu inseamna ca te duci acolo si faci sex, desi pe multi ii duce cu gandul acolo.

Acum nu mai lucrez pentru el, dar imi place sa-l mai vizitez din cand in cand la sediu si sa-l intreb daca a mai schimbat fata care-l maseaza. Era fidel uneia singure care era blonda. Avea si omul placerea lui nevinovata.

Cat despre mine, nu banii ar fi problema care ma impiedica sa merg la un astfel de salon. Dar nu stiu daca as rezista sa fiu masat cateva zeci de minute de o femeie si sa ma incing la maximum. Si motivul este unul simplu dar nu am sa vi-l divulg. Oricum, poate la un moment dat imi voi calca pe principii ca sa vad cum este o sedinta de masaj erotic.

Adrian Rotaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon