vineri, 11 martie 2011

Nimic concret


Stau! Mănânc fulgi de porumb! Azi am fost liber și mi-am propus să mai scriu puțin la proiectul unei foste colege (de curs de calificare), actualmente prietenă. Am scris, dar foarte puțin. E ora 23:23... ce oră ciudată. Deși azi a fost cald afară, n-am profitat de vreme. Am ieșit doar până la 200 de metrii de bloc, ca să preiau câteva foi de pe care să mai scriu la proiect. Am băut o cafea cu un coleg și m-am reîntors acasă. A venit și Oana. Cine? Oana? NU! Oana! Deși îmi e somn și resimt o oboseală puternică, parcă încă mai am câteva resurse ce trebuiesc consumate. O fi din cauza fulgilor de porumb, la care molfai de 5 ore aproape în permanență, și care se numesc FORTZA. Pe pungă este desenat un puști  foarte musculos pe un skate. Azi îmi schimb numărul de Orange și voi trimite mesaj cu el persoanelor cu care încă mai țin legătura. Dacă n-ai primit mesaj lasă un comentariu aici. Mâine o să scriu iar la proiect. Mai am puțin. Mult a fost, dar a mai rămas puțin. Foarte puțin timp a mai rămas până voi afla notele de la examene, căci mâine merg să mă interesez de ele. Urăsc presa din Onești. De ce? Fiindcă e nașpa. Apare o dată pe săptămână, și nu spune nimic concret. Toate articolele sunt subiective. Absolut nimic obiectiv. Și uite că aici sunt și eu subiectiv, căci poate nu o fi chiar așa. Zilele ce urmează o să răspund și cererilor de colaborări/parteneriate. PROMIT!
Vă las spre ascultare o melodie veche veche. Eram copil când o ascultam. PLAY!




_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon