vineri, 11 februarie 2011

Valentine's Day sau Dragobete ?


Am mai scris despre subiectul acesta şi cu ceva timp în urma, aşa că o să încerc să nu mă repet. O să mă axez strict pe ceea ce mă roade în legătură cu acestă BALEGĂ de sărbătoare împrumutată de la o naţie mult mai proastă ca noi. Pentru că noi, românii, nu suntem proşti! Absolut deloc! Însă nu vrem să gâmdim şi ne place să fim consideraţi XEROX. Credem că tot ce e dinafară (împrumutat de la străini) e COOL. Ei bine, nu e aşa. În felul acesta arătăm doar cât de penibili suntem, căci avem sărbători PUR ROMÂNEŞTI pe care nu le sărbătorim, dar în schimb sărbătorim LĂBĂRELI ca Valentine's Day, Halloween ş.a.m.d.
Şi aici nu e de vină românul de rând, care munceşte ca să-şi câştige existenţa, ci sunt de vină marii comercianţi care profită la maxim de aceste sărbători de CACAO. Cum se apropie data vreunei sărbători, cum rafturile magazinelor (buticurilor, tarabelor etc) sunt pline de tot felul de răhăţele specifice acelei sărbători. Şi cum "OCHII VĂD, INIMA CERE", dacă vrei să îi dovedeşti iubitei (prietenei, nevestei, amantei, ş.a.m.d.) că o iubeşti, trebuie neapărat să îi cumperi un pluş maaare (de preferat) şi scump (bineînţeles). Astfel, îi dovedeşti că o adori şi că bla bla bla, bla bla, bla bla. De parcă nu îi poţi arăta iubirea în oricare din cele 364/365 de zile din an. Nu frate! Au intrat zilele în sac. Iar dacă ai tupeul să nu o sărbătoreşti acestă zi de căcat (14 februarie) eşti un mitocan, un nesimţit, un porc, un insensibil ş.a.m.d. şi poţi spune că te-ai stricat la maţe cu "consoarta".
Acuma să nu credeţi că nu îmi place să sărbătoresc adevăratele sărbători, care sunt pur româneşti. De aceea vă îndemn şi pe voi: Spuneţi NU Valentine's Day! Pe 24 Februarie este adevărata zi a îndrăgostiţilor! Trăim în România! NU? Ce pielea mea?

PRECIZARE:
N-am fost, nu sunt şi nu voi fi niciodată de acord cu sărbătorile împrumutate! Prin urmare: n-am sărbătorit, nu sărbătoresc şi nu voi sărbători niciodată sărbătorile îmrpumutate. PUNCT!

Vreau să văd câţi sunt de acord cu mine.
Vreau să ştiu şi opinia voastră.

P.S.: Române, nu fi prost! 14 februarie e o zi ca oricare alta! Dacă chiar vrei să îţi suprinzi iubita, ei bine aşteaptă 24 februarie!

Cu maxim respect,
Cipy

_______________________________________________________________

4 comentarii:

  1. Cred ca Valentine's Day e un fel de prilej pentru ca juniorii sa-si arate preferintele si sa prinda curaj sa-si declare sentimentele.
    Daca vrei, la fel cum hora satului era un prilej ca tinerii sa se cunoasca si sa se placa (sau nu).
    Si dragobetele avea cam acelasi scop ca si hora satului.

    Acum, ca hora o mai vezi decat pe la nunti, VD este un astfel de prilej, modern.

    Nu cred ca targetul sunt sotiile, amantele etc. Sau pot fi pentru cei care au dat in mintea copiilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat de-a rostogolu' cu Blog and rolu' de vreo 23 de ori si ... uite ce a iesit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. După părerea mea, nu contează pe cât e cu adevărat aşa zisa " Zi de îndrăgostiţilor" pentru că oricum e de căcat. De ce? Pentru că dacă eşti într-adevăr îndrăgostit/ă nu-ţi trebuie o zi anume pe an ca să faci un cadou sau să-ţi declari iubirea.
    2. Mi-e milă de bărbaţii care au iubite obsedate(mă scuzaţi) de cadouri de Valentine's . (Gen: "Adică iubirea ta pentru mine înseamnă doar un buchet de trandafiri?" "Nu mi-ai făcut o declaraţie!" ş.a.m.d.)
    3. "Sărbători împrumutate" .. începe să mă enerveze asta. Dacă ne gândim mai bine, şi Crăciunul e o sărbătoare ÎMPRUMUTATĂ !

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon