vineri, 23 octombrie 2009

Produse vechi mai scumpe decât cele noi?

Da. Nu cu mult mai scumpe. 1 leu în plus faţă de preţul produsului nou.

Să vedeţi cum a fost.

Mergând azi cu bicla prin oraş pentru a rezolva unele treburi, am trecut pe lângă Depozitul de Calculatoare şi am zis să intru ca să îmi cumpăr un cablu pentru cea de-a doua imprimantă (cea care am câstigat-o la concursul USBmania). În fine. Stau pe lângă uşă vreo 15 minute (că respectivul vânzător era plecat la bancă), iar după ce a venit, cam aşa a decurs conversaţia:

Eu: Bună ziua.
El: Bună ziua.
Eu: Aş dori un cablu pentru imprimantă. Aveţi?
El: Să mă uit.
Eu: Ok!
El: Nu avem decât cablu de 3 m. Adică un pic mai lung decât cele normale.
Eu: Ok. Cât costă?
El: 15 lei
Eu: Oau. Sunteţi sigur că nu aveţi niciunul "normal"? Că n-am la mine decât 10 lei. Eu ştiam că e 5 sau 7 lei.
El: Da. 7 lei cele normale. Să mă uit poate găsesc vreunu pe la mine. Aşteaptă puţin.

Aştept vreo 5 minute după care vine cu un cablu.

El: Am găsit unul. Acuma, când îmi vin altele, trebuie să îmi cumpăr cablul la loc.
Eu: Cât mă costă.
El: 8 lei.

I-am dat banii şi am plecat bombănind. Că na, aveam nevoie de cablu. Altfel, nu vedea el banii.
Acum să fim serioşi, un cablu folosit de cine ştie cât timp, e normal să fie mai scump ca unul nou?

Concluzia: Cumpăraţi de la Depozitul de Calculatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon