marți, 20 ianuarie 2015

E timpul sa-ti cumperi o noua lenjerie de pat

A venit vremea sa cumperi o noua lenjerie de pat. Si nu iti spun asta pentru ca am eu impresia ca ai avea nevoie sa o schimbi ci datorita fraptului ca oferta mai buna nu cred ca ai sa gasesti. Mie mi s-a intamplat sa am nevoie de o noua lenjerie de pat pentru ca am schimbat mobila din dormitor cu totul. Mobila noua, lenjerie noua. Mi se pare normal. Mai ales ca cea veche nici nu se mai potrivea pe dimensiuni ale patului nou. Asa am ajuns din intamplare pe o pagina care comercializeaza lenjerii de pat 3D.


Nu te speria ca nu e din aia pentru care e nevoie de ochelari speciali ca sa te poti uita la ea, Senzatia de 3D este data de motivele care apar pe fiecare lenjerie si cuvertura in parte, iar intensitatea ei creste in functie de unghiurile din care este privita lenjeria 3D. Si nu as sta sa iti spun cat de minunat sunt eu ca mi-am schimbat dupa 10 ani lenjeria de pat din dormitor, daca nu as vrea sa te ajut si pe tine sa gasesti reducerea potrivita. De fapt reducerea nu e chiar o reducere, ci este mai degraba un cadou, parte al unei promotii in curs realizata de magazinul de lenjerii de pat. Promotia este 1+1 gratis, adica la fiecare lenjerie de pat cumparata ai una in plus, la alegere in mod gratuit. Tot de acolo se pot cumpara si cuverturi de pat 3D, care beneficiaza de aceeasi promotie, 1+1 gratis.

Toate bune si frumoase pana aici, dar daca te sperii ca nu cumva sa iasa vreun rechin 3D din cearsaf si sa te inhate, in acelasi magazin gasesti si lenjerii de pat simple, fara D-uri. Ceva mai ieftine dar la fel de prietenoase si deocamdata aflate in aceeasi promotie de 1+1 gratis. Nu e cazul sa stai la coada deoarece comanda se face online si plata cum doresti, cum iti este mai la indemana, prin card sau ramburs.

Daca iti spun ca pe pagina lor se gasesc si lenjerii de pat 5D poate ma crezi de-a dreptul nebun. Sincer sa fiu nu stiu ce ofera in plus o astfel de lenjerie, sa fie parfumul florilor reprezentate in imaginile de pe ea, sa fie apa in care se scalda niste pesti, sau sa bata vantul prin asternut... Greu de spus si sincer sa fiu nu am batut moneda pe marginea acestui subiect. Cert e ca o lenjerie de pat contine  doua fete de perna, un cearceaf de pilota si unul de pat, iar dimensiunile sunt la alegere in functie de modelele disponibile si clar in functie de nevoile tale. In cazul cuverturilor de pat comandata, fiecare pachet contine  o cuvertura si doua fete de perna.

As mai aminti ca tehnologia folosita la realizarea imprimeurilor este una de ultima ora, in ai carei termeni tehnici nu voi intra, dar despre care e bine sa stiti ca ii puteti cunoaste in descrierea imprimeurilor. Avantajul acestei tehnologii este acela ca la spalare culorile nu ies din tesatura si astfel nu ai probleme cu spalarea asternuturilor. In concluzie culorile sar in ochi, nu in apa.

Cam atat deocamdata, mai sus am atasat cele doua modele alese de mine la comanda, exact asa cum apar ele in pagina magazinului. Nu de alta, dar camera foto din dotare nu ar scoate in evidenta imprimeurile 3D despre care am vrut sa aflati.

Adrian R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon