miercuri, 3 decembrie 2014

Un cadou cu multe margele

Am zis sa fiu original si sa fac si eu un cadou fain unei tipe pe care o plac. Zis si facut! Merg la mercerie si cer niste nasturi, margele, ata, si alte accesorii. La finalul comenzii, vanzatoarea imi spune un pret de m-a dat pe spate. Ii spun doamnei ca de banii aceia imi iau orice accesoriu vreau  si e gata facut. Ea da din umeri nedumerita si-mi spune ca alea sunt preturile. Acum ce sa fac? Trebuie sa dau inapoi? Apelez la piata online. Caut margele si alte materiale necesare si ajung pe o pagina plina cu margele semipretioase. Preturi bune, modele multe si mult mai interesante decat la merceria din colt. Transport gratuit in Bucuresti si livrare gratuita la comenzile peste 80 de lei din provincie.



Acum ca mai astept 3 zile pana primesc comanda, nu o fi foc, mai ales ca am timp mai mult sa ma documentez. Cercetez cateva pagini pe profil hand made si gasesc niste filmulete in care se explica pas cu pas cum realizezi coliere, bratari sau cercei. Mi-am gasit modelele preferate si mi-am facut o idee despre cum va arata cadoul pentru fata pe care vreau sa o impresionez. Chiar sper ca margelele insirate de mine intr-un colier frumos sa o dea gata si de ce nu, eu sa fiu mai aproape de inima ei.
Imi place sa merg pe clasic si chiar imi place sa cred ca mai exista fete care pot fi cucerite in modul clasic, chiar cu un colier lipsit de valoare materiala, lucrat manual si daruit din inima.

Margea dupa margea, putin lipici special, un snur bicolor si multa dragoste. Acestea sunt ingredientele unui colier plin de incarcatura emotionala din partea mea. Macar sa-i placa colierul daca pe mine nu ma va apropia de inima ei. La urma urmei nu putem fi pe gustul cui vrem noi in materie de dragoste si iubire. Trebuie sa castigam dragostea si iubirea uneori, iar eu sunt dispus sa fac acest lucru, chiar de-ar fi nevoie sa mai insir 3000 de margele.

Poate un buchet de flori ar ajuta si el putin.

Adrian Rotaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon