marți, 15 iulie 2014

Din rau in mai rau

Dragi cititori, sincer, eu m-am saturat de lumea in care traim. Poate unii ma injurati, ma judecati dar exact asta simt, asta vad si asta aud. Suntem atat de rai, de invidiosi, de parsivi incat nimic nu mai ma mira.
Vad prin transportul in comun, copii care nu au mai mult de 10-12 ani dar care vorbesc intr-un mod foarte neplacut si folosesc niste cuvinte care nici nu credeai ca exista (din 5 cuvinte, 4 si jumatate sunt injuraturi).
Nu au nicio rusine pentru nimeni si nu ii intereseaza de linistea altora. Ca sa nu mai zic ca alearga spre locurile libere din autobuze iar persoanele in varsta raman in picioare.
Parintii poate nu stiu ce fac odraslele lor, sau poate stiu si nu le pasa, se cred “smecheri” cum aud tot mai des. Daca sa fii smecher inseamna sa fii nesimtit, fara cei 7 ani de acasa, fara pic de respect atunci eu nu mai am ce comenta.
Aruncam gunoaiele unde vrem, desi cosul de gunoi este la 2 m de noi dar cand gasim noi ceva pe jos facem ca trenul, vaiiiiiiiiiii ce oameni nesimtiti nu si-au strans lucrurile…blablabla.
Televizorul l-am desfiintat de mult pentru ca vezi si auzi doar crime, violuri, talharii, furturi…ma ingrozeste aceasta lume si se pare ca este din ce in ce mai rau.
Imi e frica pentru noi, pentru copiii nostri, pentru generatiile viitoare. Vor veni vremuri cand ti se va da in cap, in plina strada asa degeaba, din senin, doar ca sa fim “smecheri”.
Poate aceasta este doar viziunea mea, poate mi se pare mie, poate ma insel si sper sa ma insel…dar…tot este rau.

Mirela A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon