luni, 21 iulie 2014

Cum am scapat de o masina de cusut

De cand au aparut site-urile acelea cu si despre anunturi, am tot incercat sa vand o masina de cusut veche, dar care era cumva de colectie. Nimic nu a dat rezultate. Vizualizari putine ale anuntului, niciun contact, nimic. Ma cam enervasem sa tot aud reclama pe la TV „pune anunt pe.... si gasesti cumparator”. Ce cumparator, ca nimeni nu intra macar sa-mi vada anuntul. De jumatate de an ma tot chinuiam sa o vand, si chiar lasasem bine la pret. Totusi intr-o zi am zis sa cumpar un ziar de anunturi. Am aruncat un ochi pe acolo si am vazut ca ofertele de anunturi sunt inca bogate in astfel de publicatii. Asa ca am zis si eu sa imi incerc norocul ca cine stie... . Asa ca mi-am inregistrat anuntul in Anunturi Ziare (tot o un site online cum ar veni, numai ca prin intermediul ei poti publica de acasa anunturile in mai multe ziare de anunturi clasice din Romania)

M-am gandit cumva ca poate gasesc ceva pensionari nostalgici, care vor sa-si repare masinile de cusut sau sa cumpere alta functionala. Unii oameni raman cu vechile obiceiuri. Pensionarii nostri inca mai resimt trairi din tinerete si nu vor sa se indeparteze prea mult de trecut. Asa ca prefera sa recicleze, sa repare sau sa reconditioneze obiecte vechi in loc sa tina pasul cu tehnologia. Si nu am facut rau ca am gandit eu in acest fel. Chiar la doua zile dupa aparitia anuntului in cateva ziare alese de mine, am avut si primele telefoane. Au fost trei la numar. I-am intrebat pe toti daca ma suna in urma anuntului din ziar, ca sa stiu sursa anuntului care a dat roade. Nici nu ma asteptam sa fie de pe site-urile care-si fac reclama la TV. Asa ca anuntul meu a ajuns la potentialii clienti fix prin canalul la care nu voiam sa apelez initial.

Un nene care parea batran dupa voce, mi-a dat de inteles ca si-ar dori-o gratis, sau macar piese de schimb sa-i dau. Nu i-am acceptat oferta, ca sunt intr-o perioada in care am nevoie de bani. Al doilea care a sunat m-a intrebat de niste piese pe care eu nici nu le cunosc la o masina de cusut. I-am raspuns respectuos ca nu il pot ajuta cu aceste informatii, dar ca poate veni sa vada masina de cusut ca sa isi dea seama daca are tot ce ii trebuie. Al treilea, chiar din judetul in care stau, a venit la mine acasa si a vazut masina de cusut. I-a placut ca era „odihnita dar primenita” dupa cum a descris-o el. Omul a venit a vazut-o, i-a placut si a si cumparat-o. I-am dat-o chiar mai ieftina decat era initial in anunt, desi nu a negociat deloc. Dar mi s-a parut ca e un om de nota zece si merita un discount.

Asadar anunturile in ziare tiparite, inca mai dau roade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon