duminică, 25 mai 2014

Reusesti sa-l bati pe Jose Mourinho?

Jocul Top Eleven de pe Facebook se tot upgradeaza si acesta este un lucru bun. La un moment dat au introdus optiunea de a juca fiecare manager meciuri amicale cu echipa Mourinho FC condusa de managerul Jose Mourinho. Acesta este imaginea jocului Top Eleven. Nu am reusit niciodata sa-l bat pe Jose. Dar nu numai din cauza faptului ca este el un manager bun ci din cauza faptului ca are o echipa imbatabila cu jucatori mai buni cu doua nivele fata de valoarea jucatorilor pe care ii am eu.

Chiar daca am reusit sa obtin o posesie de peste 60 % in fata lui, tot am primit cateva goluri si partea proasta este ca nici macar nu am reusit sa inscriu. Jose este in jocul asta precum in bancurile despre Chuck Norris. Este invincibil, este Dumnezeul acestui joc.

Stiu ca daca investesti bani reali in echipa cumperi jucatori mai buni si ai sansa sa-l bati, dar nu cred ca isi doreste cineva asta. Mi-as fi dorit sa reusesc sa-l bat cu echipa pe care o pot face fara a investi bani reali in joc. Dar asta este si o strategie a celor ce au conceput jocul, pentru a atrage investitii.

Chiar si asa ne putem folosi totusi de echipa lui Jose pentru a obtine bani din vanzarea biletelor in meciul amical. Daca esti in gaura de bani sau vrei pur si simplu sa adaugi bani la buget, acesta este un mijloc usor de a face bani. Organizezi un meci amical cu Mourinho FC si astfel castigi bani. Ai grija totusi ce pret pui la bilet, ca risti sa nu vina nimeni la stadion. Eu am obtinut in urma unui meci amical peste doua milioane de dolari din vanzarea biletelor. Pretul pe bilet a fost de 14 dolari iar audient la acest amical a fost de 145 000 de spectatori din 183 000 de locuri disponibile. Asta inseamna ca daca aveam pretul biletelor de 12 dolari, probabil umpleam stadionul si castigam ceva mai multi bani. Chiar si asa, doua milioane de dolari nu e o suma rea pentru un meci amical, mai ales ca la nivelele inaintate ale jocului managerii incep sa aiba probleme de buget.
Tu reusesti sa-l bati pe Jose Mourinho?
Succes!

Adrian Rotaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon