sâmbătă, 10 mai 2014

Baschet intre campioni Barcelona-Real Madrid

Barcelona-Real Madrid este un clasic al baschetului spaniol, asa cum este si un duel clasic in fotbal. Am pentru voi un pariu in care eu am mare incredere si de aceea imi permit sa-i dau share. Daca va luati dupa mine, pariati responsabil, adica sume pe care sa va permiteti sa le pierdeti fara sa va doara inima.

Pariul meu de la bet365.ro este pe total puncte la acest eveniment. Personal am pariat peste 169 de puncte inscrise in total in meci. Cota acestui pariu este de 2,74. Pe voi va indemn la un pariu de peste 161,5 puncte, la o cota de 1,83. Este un risc mai mic, dar un pariu care cred eu ca va iesi. Eu am pus o miza mare pe o cota si mai mare, asadar am incredere in acest pariu.

Succes sa avem!
Meciul incepe sambata 10 mai ora 19:00
Adrian Rotaru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon