luni, 25 octombrie 2010

La Revedere IAŞI, BUCUREŞTIULE viiin

Gata! Mi-am revenit din oboseala cu drumu şi plimbările din IAŞI. Atât de mişto a fost încât n-am avut timp să fac nicio poză. Ata ete. Şi azi, ce să vezi? Primesc un telefon (nu contează de la cine) prin care am fost anunţat că miercuri la ora 4 dimineaţa se pleacă din Oneşti spreeeee ... Bucureşti. :D Super tare. Chiar mă gândeam când veneam de la Iaşi înspre casă, că în ultima perioadă am fost şi în Bacău şi în Braşov şi în Iaşi, iar următoarea destinaţie începusem să îmi doresc a fi Bucureşti. Se spune că nu tot ce este gratis, este neapărat şi bun. Însă în cazul acestor călătorii, nu are ce să nu fie bun. Să te plimbi prin ţară fără "bilet"? Wow.

Vă dau spre ascultare melodia Noapte Bună Bucureşti, cântată de Ombladon. Dacă o ascultaţi cu atenţie şi luaţi în considerare faptul că la 4 dimineaţa se pleacă din Oneşti şi se ajunge în Bucureşti în jurul orei 10, s-ar putea să vă daţi seama şi cam cu ce treabă voi merge acolo. Eu oricum nu voi spune nimic, şi nici nu voi accepta comentariile care conţin răspunsurile la întrebarile: "De ce merg acolo?", "Ce fac acolo?", "În ce loc, sector etc?"şi alte întrebări de genu. De ce? D-AIA! :))


_______________________________________________________________

Un comentariu:

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon