vineri, 13 august 2010

Strigăt de ajutor din partea Alexandrei

Mai jos este redat cu punct şi cu virgulă mesajul Alexandrei


Ma numesc Alexandra Apostol si VREAU SA TRAIESC... Am 28 de ani si inca nu am apucat sa fac tot ce mi-am dorit pe lumea aceasta.Sunt din Onesti si stiu ca onestenii sunt oameni cu suflet mare. Acum doi ani, in 2008, am fost diagnosticata cu cancer de col uterin. Asa am intrat in labirintul stiintei numita oncologie de unde am iesit invingatoare….pana acum. In urma cu putin timp, am fost diagnosticata cu Pneumonie lob superior drept, Determinari secundare renale, Metastaze Pulmonare, Atelecatzie lob superior drept, Anemie secundara, Determinari secundare Costale, sau mai pe scurt metastaze renale si pulmonare.

In Romania sansele oferite sunt mici, asa ca singura solutie viabila am gasit-o la Andalou Medical Center, clinica din Turcia specializata in oncologie. Insa costurile tratamentului (care pot ajunge de la 20.000 EUR la 50.000 EUR) nu-mi permit inca sa o consider o solutie, pentru ca resursele mele financiare nu-mi permit sa urmez un asemenea tratament.

Si asa am ajuns sa sper ca voi fi ajutata sa obtin suma necesara pentru a trai. Pentru ca asta imi doresc si sunt dispusa sa lupt. Si asa am ajuns la voi! Va rog sa ma ajutati sa traiesc! Va rog sa donati!
Donaţiile se pot face în conturile:

RO 26 RZBR 0000 0600 1048 3006 cont în RON
RO 10 RZBR 0000 0600 1062 9958 cont în EUR
Titular: Alexandra Apostol

Exista sanse de recuperare, avand in vedere ca este vorba de un pacient de 28 de ani cu organe sanatoase dpdv clinic si cu imunitate prezenta, insa operatia trebuie efectuata cat mai rapid, intrucat tumorile se extind rapid.

NU FIŢI INDIFERENŢI! DACĂ NU O PUTEŢI AJUTA CU BANI, MĂCAR TRANSMITEŢI MESAJUL MAI DEPARTE. POATE, CINE ŞTIE, SE GĂSEŞTE CINEVA CU SUFLET MARE CARE SĂ O POATĂ AJUTA.


 Sursa: ConnectFM.ro

________________________________________________________________

Un comentariu:

  1. Buna Cipi, Multumim din suflet, blogul si site-ul Alexandrei a gasiti la www.2230.ro.
    Ajutati-o pe Alex sa invinga!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon