duminică, 9 mai 2010

Despre articolul "România, hai sictir..."

Poate aţi citit articolul "România, hai sictir. Români de asemenea" pe care l-am publicat pe 5 Mai. Ei bine, acel articol a dispărut de pe blog (l-am şters) deoarece am observat că foarte mulţi l-aţi înţeles gresit. L-aţi înţeles total pe dos (sau nu l-aţi înţeles deloc). Ori am vorbit eu despre lucruri mult prea dure, ori au fost exagerări, nu ştiu să spun. Cert e că am scris acel articol într-un moment foarte nepotrivit, exact când eram deprimat până peste cap din cauza mai multor întâmplări petrecute consecutiv cu ceva timp în urmă.
Aşadar, îndrăznesc să cer public scuze dacă am deranjat pe cineva prin acel articol.

În speranţa că totul va reveni la normal, vă invit să spuneţi ce v-a deranjat la acel articol.

Cu respect al vostru,
Cipy


________________________________________________________________

Un comentariu:

  1. eu nu l-am citit, am ajuns doar in septembrie pe blogul tau

    imi pare rau ca l-am ratat, sigur eu l-as fi inteles si comentariul meu nu te-ar fi dezamagit

    imi cer scuze in numele celor ce te-au dezamagit atunci, poate astfel castig dreptul sa am acces la acel text care mi-a starnit curiozitatea

    mersi

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon