luni, 12 aprilie 2010

Ce antivirus e mai bun?

Vreau să îmi schimb antivirusul pentru că mi se pare mie că am nişte mici viruşi prin calculator. Am ESET NOD32 4 Bussines Edition de aproape 1 an, timp în care nu a fost nevoie de formatare a windows-ului. Nu pot sa zic că nu mi-a depistat nici un virus. Dar sunt sceptic în privinţa lui, poate şi pentru că persoana care mi l-a dat mi-a spus că îşi face fake update. Plus că de ceva vreme, la anumite intervale de timp mi se mişcă cursorul câţiva centimetrii mai în sus sau mai în jos, iar dacă pagina e mai mare, mi-o şi derulează cu scroll-ul, moment în care se aude în boxe ca şi cum ar da click. Şi de asta vă întreb pe voi. Care antivirus credeţi că este mai bun? Eu mă gândeam la un Avira Free (antivirusul ăla cu umbreluţă). Voi ce ziceţi?

________________________________________________________________

Un comentariu:

  1. E bun atunci. Te sfatuiesc totusi sa iti bagi versiunea 2010. Este mult mai bine pusa la punct. :)) Nenea... in primul rand nu ti-ai pus nume. In al doilea rand eu am intrebat serios. Ar trebui sa fi mandru ca ti-am acceptat totusi comentariul Cred ca oricine care le are cat de cat cu calculatoarele, stie ca Antivirus 2008, 2009, 2010 etc sunt defapt virusi.
    Ai spus in ultima parte ca: "Il am de vreo 5 luni si calculatorul in merge la fel de bine ca in ziua in care lam formatat".
    Te cred. Numai ca merge ca inainte sa il formatezi :))

    Revenim la treburi serioase. Ce antivirus este totusi cel mai bun? Fie el Free sau Cumparat. :P

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon