marți, 6 octombrie 2009

Despre căsătorie şi dragoste

Sunt împreună cu "fratimiu". A venit pe la mine ca să mai vorbim şi noi ca băieţii.
Acum fredonează un cântec ce cuprinde versul: "Dragostea e cea mai sfântă pe pământ."
La auzirea acestei melodii, i-am propus să facem un articol despre un subiect ce ţine de DRAGOSTE. El a ales să vorbim despre.... CĂSĂTORIE.

Bun. Am decis subiectul. Acum, eu îl voi întreba şi el va răspunde.

Ce crezi tu despre căsătorie?
Cred că e-o mare prostie (asta ca să rimeze :)) ). De fapt, cred că e cea mai frumoasă chestie care se poate întâmpla între 2 oameni.

De ce crezi asta?
Pentru că e un ideal atins în decursul vieţii noastre, real şi pe deplin înfăptuit.

Crezi asta din tot sufletul?
Da, desigur. Sunt mai sigur ca niciodată.

Ce crezi că este cel mai important într-o căsnicie?
Încrederea, devotamentul, dragostea, implicarea, (un telefon ne întrerupe discuţia... continuăm), ataşarea de persoana potrivită, sentimentele apărute la un moment dat... şi sunt destule motive pentru care ai putea începe să iubeşti o persoană.

Dragostea este caracterizată chiar şi în Biblie. Sfântul Apostol Pavel spune despre iubire astfel: "De-as grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, facutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător... şi de aş da toată avuţia mea şi aş da trupul meu ca să fie ars. Iar dacă dragoste nu am... nimic nu-mi foloseşte..."
Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută alesale, nu se-aprinde de mânie, nu gândeşte răul. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr... Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă... DRAGOSTEA NU CADE NICIODATĂ!

Deci să înteleg că aştepţi să vină momentul acela al căsătoriei cât mai repede?
Da, desigur. Acuma am în minte chipul persoanei iubite... Acum aştept să vină.

Foarte frumos ceea ce ai spus. Mai ai ceva de adăugat.
Dragostea este privită ca o poartă a vieţii, ca nişte sentimente împletite cu dorinţa de a avea tot ceea ce îţi doreşti... într-un cuvânt DRAGOSTEA înseamnă totul.
Dacă dragostea va exista, asta va însemna că totul va merge cum vrea Dumnezeu, dar asta dacă Îl laşi să decidă Acesta în locul tău şi nu tu... pentru că de multe ori decidem noi, şi luăm decizia greşită.

Crezi că dragostea vă va face să treceţi peste neajunsuri?
Da, deoarece dragostea este în legătură cu alte virtuţi ale omului. Ca de exemplu, este în legătură cu credinţa... şi se spune că dacă ai credinţă cât un grăunte de muştar, vei face să se mute munţii din loc... Aşa-i şi cu DRAGOSTEA. Dacă vei avea atât cât trebuie, va ajunge să daruieşti şi altora... Şi prin aceasta... vei reuşii întru tot ce ţi-ai propus.
Nu stiu cât de frumos am spus dar.... cum spune Sfântul Apostol Pavel: "Dragostea nu cade niciodată!"

Cam asta a fost tot. Aştept păreri din partea voastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon