luni, 21 septembrie 2009

20... doar atât!


Voltaj - 20

20 de ani de viaţă. 20 de ani de bucurii şi necazuri. 20 de ani în care cu puterea lui Dumnezeu am trecut peste toate. 20 de ani timp în care am fost acelaşi Ciprian. Cu defecte şi calităţi. 20 de ani în care am fost iubit şi în aceeaşi măsură urât de multe persoane. 20 de ani în care am fost şi bârfit şi vorbit de bine. Doar 20 de ani. Am schimbat prefixul. De acum, voi avea prefixul 2 timp de 10 ani. Gata cu copilăria. Pentru că, totuşi sunt 20 de ani de când sunt p-acest pământ.
20... DOAR ATÂT!

P.S.: Cu siguranţă vor fi multe persoane cârcotaşe care o să zică, că prin acest articol mă laud. Şi că l-am scris fiindcă nu mai ştiu ce să mai postez pe blog. Acelor persoane le spun că se înşeală amarnic. Am foarte mult articole deja scrise şi salvate, numai că mai trebuiesc puţin retuşate, dar cum în ultima vreme nu prea am mai avut timp de stat la calculator, mă înţelegeţi.

5 comentarii:

  1. Lovite-ar cu putere cele mai mari bucurii.Crapa-s-ar butoiul cu sanatate deasupra ta. Impiedica-te-ai de sacul cu bani. Bate-te-ar norocu' sa te bata. LA MULTI ANI FRATE!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA CAT DE MULTE TOAMNE! Nu uita sa traiesti fiecare zi ca si cum ar fi ultima! Vei afla singur de ce.
    Si...TREZESTE-TE CA SA VISEZI! Cei care nu au vise, nu au prea multe!;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI FRATEEEE...sa ne traiesti!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. la muuuuuuuuuuuuuuuuuulti ani !...sa fi fericit si iubit.. :*

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon