miercuri, 12 august 2009

Cumicu - Bolnav grav



Sunt bolnav grav, priveşte-n mine praful ăsta fin
Sunt sătul s-arunci în mine nervii tăi, să ne jignim
Am uitat care cuvinte fine tre' să le spun
Şi ura ta magnifică e tot ce am în minte acum

Îmi reproşezi că te-am uitat
Îmi reproşezi că nu-s bărbat
Îmi reproşezi că stau în jeg
Îmi reproşezi că sunt un bleg
Îmi reproşezi că te reneg
Îmi reproşezi că-i demisec
Îmi reproşezi că beau prea mult
Îmi reproşezi că nu te-ascult
Îmi reproşezi că sunt umil
Îmi reproşezi că nu am învăţat să fiu copil, că iei în seamă cât sunt de viril
Îmi reproşezi că nu-s curat, că nu-s destul de bun la pat
Îmi reproşezi că m-am băgat de unu singur în căcat
Îmi reproşezi că nu-s ca tine, beau prea multe aspirine
Nu visez cu tine, nu eşti printre primele
Îmi reproşezi că-s un ratat, că te-am uitat singură-n frig
Îmi reproşezi că zic ce zic, ore de ce nu pot să tac?...

Eram doar doi copii proşti, ştiu că refuzi să recunoşti
Eu speram în ceva nou, tu erai cu gândul după foşti
N-aveam planuri făcute, erau doar idei pierdute
Ai spus că pleci în 10 minute, eu ţi-am spus ironic, DU-TE!
Speram să înţeleg, să dreg, să trec peste secret
Ăsta nu e cel mai bun moment să fiu indiscret
Dar cred c-ai fost destul de aptă, destul de deşteaptă
Să înţelegi că dac-alegi să pleci, nimeni nu te-aşteaptă
Înapoi, erau vremuri noi, iar între noi doi
Erau minciuni, eu te-am prins în off side ca Van Nistelroy
Chiar dacă nu mai eşti aici să zici că totul merge brici
Când merge rău să mă ridici, în locul tău ... there shall never be another bitch

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon