duminică, 24 mai 2009

Tortellini... BLEAH!

Zilele trecute am fost prin Penny pentru mici cumpărături şi din nou am văzut în unul din frigidere tortellini. Prima dată nu am vrut să iau din cauză că nici nu ştiam ce sunt şi cum se mănâncă. Eh, după ce am întrebat pe unu şi pe altu, dacă aceste tortellini sunt bune sau nu, m-am hotărât zilele trecute să cumpăr o caserolă, aşa de probă, să văd cum sunt. Iniţial am vrut 2 caserole, dar am fost salvat de criza financiară :)) Rezultatul? A ieşit o ditamai cratiţa plină cu tortelinni, cu un gust ORIBIL. De altfel am fost avertizat de unele persoane care lucrează în Italia că a durat ceva timp până s-au obişnuit cu mâncarea italienească. A fost de ajuns o îmbucătură ca să îmi dau seama că italienii ăştia mănâncă numai prostii. Gândiţi-vă puţin ce mâncăruri au ei. Tot felul de prostii făcute din paste. Păi se compară cu sărmăluţele în foi de viţă cu smântână şi mămăligă care sunt autentic româneşti? De altfel, chiar italienii, nemţii dar şi alţii ne-au lăudat mâncarea noastră românească. Aşa că ştiţi ce zic? Să nu ne mai c***m pe noi (ca să zic pe româneşte) că mâncăm nu ştiu ce mâncare italienească. Eu sincer cunosc multe persoane care se laudă: "am mâncat tortellini" sau mai ştiu eu ce ciudăţenie. Tot mâncarea noastră e mai bună. Cu ea suntem obişnuiţi. Nu cred că moare nimeni dacă nu mănâncă porcării italieneşti comdimentate peste măsură. Avem noi destule mâncăruri care sunt foarte gustoase. Acuma depinde. Poate unora le plac, aşa că Gusturile nu se discută

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon