marți, 18 noiembrie 2014

Prietenie, contribuție, COMUNITATE

Retelele sociale, parte din viata moderna

Nu este un lucru nou ca retele sociale online au inceput sa prinda aripi in ultima vreme. Pot sa spun ca majoritatea prietenilor mei le folosesc din ce in ce mai des. Eu mi-am inceput vitat virtoala la varsta de 13 ani si, a cam trecut ceva vreme de atunci. Acum face parte din rutina mea zilnica. Imi amintesc ca am inceput sa navighez online si sa cunosc persoane noi prin intermediul platformei Mirc, dupa aceea am continuat cu Hi5 si intr-un final am ajuns si eu la Facebook. Deci pot sa spun ca, comunitatea virtuala este intr-o continua crestere. Lista mea de prieteni virtuali nu este atat de mare dar, pot sa spun, ca doar 20 din persoanele pe care le am ca si prieteni ii cunosc si in viatat reala, si mai putin de jumatate i-am cunoscut navigand in spatiul online. 

Chiar daca retelele sociale fac parte din viata noastra de zi cu zi , asta nu inseamna ca trebuie sa stam toata ziulica cu nasul in smartphone-uri sau in casa pe PC. Ar trebui ca noi toti sa ne acordam macar o zi pe luna sau la trei luni, daca nu avem timpul necesar, sa renuntam la tehnologie si sa ne bucuram cum de zile frumoase de afara , sa profitam de ele cat mai avem timp. Din lipsa relatiilor interumane tinerii din zilele noastre nu stiu practic cum sa se poarte in public. Asta o spun in cunostinta de cauza pentru ca , vad zilnic zeci de copii care efectiv in timp ce mananca stau si cu nasul in telefon si uita efectiv ca sunt intr-un restaurant si incep sa se manifeste ca si cu nu i-ar vedea nimeni. 

Recunosc ca si eu am devenit un pic cam atras de lumea asta virtuala dar, din cand in cand mai imi aloc si o zi sau poate doua fara tehnologie chiar daca nu este atat de des cum as fi vrut eu.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon