luni, 20 octombrie 2014

Sendvis Profile

Din Bucatarie



Stateam si ma gandeam la aceasta proba si am zis de ce sa nu gandesc mai bine experimentand. Asa ca m-am dus la bucatarie si am inceput sa imi caut ingrediente pentru un sendvis. Vroba aia macar daca fac un sendvis profil macar primul sa fie despre zodia mea. Eu sunt Varsator. Deci sa revenim eram la firgider si cautam ingrediente. Am gasit niste crema de branza cu verdeata, niste peste afumat ,rosii , castaveti murati si bine'nteles paine.
Se ia o felie de paine se pune primul start crema de branza, apoi rosiile, peste ele pestele afumat, peste el castravetii murati  si deasupra lor o alta felie de paine.
Dat fiind ca Varsatorul este o zodie acvatica cred ca este un sendivs profiler potrivit acesta de mai sus.

Senvisul casierului intr-un fast food.
Se stie ca atunci cand lucrezi intr-un fast food nu prea ai timp sa mananci. Asa ca esti nevoit ca in pauza de masa sa mananci ceva rapid. Se iau patru felii de paine, patru felii de salam si doua felii de branza topita. Asa poti sa faci doua sendvisuri rapid pentru a avea la serviciu.

Sendvisul agentului de securitate
Un fapt este ca agentii de securitate, aici ma refer la cei care lucreaza ziua, nu au timp sa mai si manance in decursul unei ture de 12 ore asa ca trebuie sa le facem si lor un sendvis potrivit, sa aibe forta sa isi desfasoare activitatea fara evenimente.
Deci, luam niste sunca presata, un ardei gras verde, paine si o crema de branza natur. Primul strat bineinteles va fi crema de branza , apoi sunca si apoi jumatate din ardeiul gras. Si uite asa i-am facut si lui o gustare rapida sa aibe in timpul serviciului.

Pentru mai multe detalii accesati siteul delaco si pagina de facebook.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon