marți, 15 iulie 2014

Rezistenta la efort

Sunt o fire energica si am o rezistenta la efort destul de mare. Daca sunt si la zi cu conditia fizica, atunci  chiar am sanse sa fac performanta in vreun sport. Numai ca inca nu am nimic in plac in acest sens.
Cum nu fac insa miscare in mod regulat, sufar destul de mult atunci cand merg la fotbal cu baietii o data pe luna. Am crampe musculare din cauza faptului ca depun un efort prea mare intr-un timp prea scurt. Asa sunt eu. Daca ies la fotbal alerg dupa minge de parca as juca pe bani. De aceea la sfarsitul activitatii sportive am inceput sa imi aplic tratamentul care atenueaza durerile musculare inevitabile din zona genunchilor mai ales. Eu folosesc Deep Relief dupa fiecare meci disputat dupa o perioada lipsita de antrenament. Numai asa scap de durerile musculare care altfel  tin chiar si cateva zile, daca nu m-as masa usor cu acest gel.
V-am mai recomandat eu un medicament, desi nu sunt pentru folosirea lor decat in cazuri de reala necesitate.

La Deep Relief imi place mirosul de mentol care persista si senzatia usoara de racoare pe care o confera dupa aplicare. L-am folosit prea putin, dar cred ca este un gel bun pentru inlaturarea durerilor musculare, cel putin in cazul meu.

Cel mai bine ar fi sa nu avem nevoie de medicamente, unguente si alte chestii de acest gen, dar daca totusi suntem in situatia in care avem nevoie, trebuie sa stim din ce gama de medicamente il putem alege pe cel potrivit. Eu va doresc numai sanatate, asa cum imi doresc si mie. Sa fim feriti de problemele de orice fel, pentru a ne putea consuma timpul in conditii normale de „functionare”.

Adrian Rotaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon