vineri, 25 iulie 2014

Cadouri de sarbatori

Cautam un carnetel printr-un sertar cu lucruri vechi la care nu am mai umblat de multa vreme. Nu l-am gasit nici acolo si nici in alta parte. Am gasit insa cateva amintiri de acum vreo 20 de ani, amintiri din copilaria mea. Nici nu-mi vine sa cred ca spun „copilarie” si „acum 20 de ani” in aceeasi propozitie. Au trecut asa de repede anii. Asa par atunci cand ii socotesti ca pe un intreg. Printre amintirile gasite acolo in acel sertar, am gasit o foaie ingalbenita de vreme pe care un creion, probabil cu varful tocit de atata amar de scris, lasase niste urme timide. Era un fel de notita, o lista pe care am inceput imediat sa o citesc.


  • Felicitare
  • Banane
  • Ciocolatele
  • Portocale
  • Cafea
  • Bomboane de pom
  • Suc
  • Tablete de ciocolata
  • Vin spumant
Si in capul listei scria ceva de genul „doua cosuri cadou craciun”. 

La vederea acestei liste mi-am adus aminte de cadourile de Craciun pe care le primeau parintii mei de la serviciu in atunci cand eu eram copil. Era o bucurie imensa cand veneau cu aproximativ o saptamana inainte de Craciun cu astfel de pachete. Le adoram. Cred ca eu eram cel mai fericit de primirea lor. Le asezam impreuna cu mama sub brad si bomboanele de brad le agatam frumos pe crengute.



Acum daca tot mi-am adus aminte de aceste episoade frumoase ale copilariei, am zis sa vad si daca se mai poarta traditia companiilor sau a intreprinderilor.Am gasit cateva raspunsuri pozitive pe anumite forumuri de la oameni care spun ca primesc pe langa prima de Craciun sau de Paste si cosuri cadou cu bunatati. Asta a fost o informatie care m-a bucurat. Pana la un moment dat, cand am inceput sa dau de multe raspunsuri negative in ceea ce priveste primirea acestor cosuri cadou. Atunci mi-a parut rau, gandindu-ma ca multi copii nu pot trece prin clipele de fericire prin care treceam eu la desfacerea acelor cosuri cu cadouri. 

Si am continuat cautarile si am gasit pe pagina cosuri-craciun.ro exact serviciile de care au nevoie firmele care ori au renuntat la acordarea acestor atentii angajatilor lor, ori nu au dat niciodata asemenea cosuri cadou de Craciun. Pe aceasta pagina se pot face comenzi in masa pentru astfel de cadouri pentru a fi oferite angajatilor. Sunt gata facute si gata de livrare. Eu mi-as dori ca toti oamenii sa primeasca astfel de atentii din partea angajatorilor pentru care presteaza servicii si carora isi vand timpul. Este foarte probabil ca pe langa fericirea sau multumirea acelor oameni mari sa se nasca o mare fericire si pe fata unor copii precum copilul care eram eu acum 20 de ani.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon