sâmbătă, 7 iunie 2014

Amintirile unei adolescente

   Tin minte si acum…era o dimineata  de primavara insorita.Stateam in livada inflorita si inmiresmata din gradina ...ma simteam mai singura ca oricand, si in sufletul meu era un gol pe care orice as fi facut nu il puteam umple. Ce este cu acel gol pe care il simt? Este acea parte din mine care simt ca s-a dus o data cu plecare bunicii mele.Unde a plecat? In ceruri.
           Si  nu trece zi in care sa nu ma gandesc la ea…la parfumul sau..avea un miros al ei pe care l-as fi recunoscut dintr-o mie,relaxant si placut.
          In fiecare zi mi-e dor de intelepciunea ei,de iubirea ei,de sfaturile ei. In fiecare zi merg pe unde mergea ea si  inspir adanc..poate,poate  mai simt mirosul ei o data. Tot ce mi-au ramas sunt amintirile…imi amintesc fiecare miscare de a ei,gratioasa si plina de simplitate in acelasi timp. Imi amintesc culoarea sa preferata:verdele,imi amintesc felul sau de a vorbi..si fiecare detaliu…acum,ea traieste doar in inima si in mintea mea.

Mirela A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon