luni, 3 martie 2014

Provocarea primăverii vine de la Super-Blog.eu

Bună dimineața națiune și bine v-am regăsit!

În această dimineață am primit o propunere de la un foarte bun prieten, aceea de a mă înscrie în Spring SuperBlog 2014. N-am zis nici da, nici nu, însă am cerut mai multe detalii. Datorită faptului că mi-am propus de ceva timp să mă apuc de scris pe blog la modul serios și să mut blogul din zona Diverse în zona Personal, dar și fiindcă mi s-a părut o adevărată provocare acea propunere matinală de care vă ziceam, am decis să mă inscriu și eu în acest concurs de creativitate. Vor fi probe grele, dar nu imposibile. Așa că, eu și laptopul meu... NE BĂGĂM!!!

Cu respect,
Cipy - blogger amator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon