Este imposibil să nu ştiţi de promoţia celor de la Coca Cola în care au etichetat sticlele cu fel de fel de nume, iar pe etichetă apar texte de genul "Împarte această Coca Cola cu... Vasilică, Ionică, Georgică, Marinică ş.a.m.d.". Ştiţi despre ce vorbesc, nu-i aşa? Ei bine, văzând concurenţa că această campanie se bucură de un succes nemaipomenit, au decis să printeze şi ei tag-uri pe sticle. Şi care dintre brandurile cunoscute credeţi că au preluat acest concept? Ei bine, se pare că Tuborg a hotărât să combine acest concept cu motto-ul lor de a face absolut totul "în linie" şi au lansat şi ei o campanie asemănătoare care sună cam aşa: "Savurează, în linie, acest Tuborg împreună cu... Ciprian". Momentan pe piaţă a apărut doar această sticlă care apare în poza din dreapta, urmând ca, treptat să fie tipărite şi alte nume pe sticla de Tuborg. Primul pas fiind făcut de acest brand, sunt curios ce alte mari branduri vor mai prelua acest concept. Deja mă gândesc la nume ca Ursus, Timişoreana, Ciuc şi de ce nu, pe sticlele de apă plată ca Dorna, Borsec sau Izvorul Minciunilor... pardon, Minunilor.
Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare! Orice asemănare cu nume de persoane sau branduri din viaţa reală este pur întâmplătoare! Zâmbeşte şi dă mai departe!
Cu stimă,
Cipy - Blogger amator :)
Merge una rece...
RăspundețiȘtergere