miercuri, 2 martie 2011

Vara asta, munte - vin!

Vara asta vreau pe munte! ...Și la mare. De fapt mai mult la mare; dar și mai mult la munte, însoțit de câțiva prieteni și de o canistră de vin și încă una de sifon (sau apă minerală). Se plănuiește o escapadă de zile mari. Vom înnopta cu cortul undeva între cerbi și urși, bând cot la cot cu ei. Iar după ce se amețesc bine, cerbilor le tăiem coarnele, iar pe urși îi tundem, urmând ca dimineață să facem mișto de ei, spunându-le cum au început să facă striptease pe manele sau cum au început să plângă pe o melodie de dragoste :))
Toți cei care mă cunosc știu cam în ce hal folosesc eu telefonul mobil. Messenger, Browsing, Muzică, Filme, Jocuri, Radio, eBooks și bineînțeles... Convorbiri. Folosit în felul acesta, SE-ul meu nu rezistă mai mult de 1 zi. Iar cum escapada la munte se vrea a fi de minim 2 zile, e clar ca voi rămâne total deconectat de la lume. Așa că stăteam în dubii, ce să fac? Mă gândeam să mai fac rost de vreo 2 - 3 baterii, să le încarc și să le iau cu mine.  Dar tot nu ar fi fost de ajuns. Chiar dacă, să zicem că, acolo pe munte nu va exista semnal, oricum mai rămân muzica, filmele, jocurile, filmările, pozele și înregistrările ce pot fi folosite. Chiar și așa bateria mea, singura nu rezista. Așa că m-am gândit să cumpăr doar o singură baterie pentru telefon cum ar fi aceasta, plus a mea care o iau cu mine, sperând în acest fel să-mi fie de ajuns. Ce-mi mai rămâne de făcut? Să-mi dau comandă de cele enumerate mai sus, poate îmi fac curaj și îmi iau și ipod-ul cu mine, împreună cu acest acumulator extern care deja mi-a făcut cu ochiul. Nu prea vroiam să iau iphone-ul cu mine, datorită faptului că pe munte se poate strica. Dar ce mai contează banii, mai importantă e distracția.

 Morala: Hai la mare, că e cald și bine. :)) Ia cu tine și iPhone 4 -ul, și husa pentru telefon însă nu uita de acumulatorii externi. Astfel, ai siguranța că ajungi cu ele întregi acasă :))
_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon