vineri, 5 noiembrie 2010

Rockere, semnează şi tu petiţia!

Ieri am dat de Radio Rock FM. Am intrat pe site, am dat click pe "Ascultă live", am ascultat şi am realizat că este un suuuper radio. Aşa că, ce m-am gândit eu azi?
M-am gândit să fac o petiţie online cu numele Vrem Rock FM la Oneşti. De ce? Deoarece Oneştiul are un procent foarte mare de rockeri, care s-ar bucura enorm să poată asculta Rock FM acasă, la şcoală, pe stradă.
În ziua de azi, cam oricine are un telefon cu radio fm. Iar prin înfiinţarea unei staţii locale, se va putea asculta Rock FM peste tot în oraş dar şi în împrejurimi.

Vrei şi tu Rock FM la Oneşti? Haideţi să arătăm echipei acestui radio că suntem mulţi cei care îi ASCULTĂM, îi RESPECTĂM, îi IUBIM şi nu în ultimul rând, îi MERITĂM.

ROCKERE, semnează şi tu petitia!

Click pe imaginea de mai jos ce conţine numele petiţiei, şi urmaţi paşii.


Vrem Rock FM la Onesti

_______________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon