vineri, 12 noiembrie 2010

Oare câţi ar face ca mine?


Am găsit azi un telefon cu clăpiţă Nokia pe trotuar. Am încercat să sun pe cineva din agendă ca să anunţ că i-am găsit telefonu' respectivului, dar nu avea credit. Am aşteptat puţin, telefonu' a început să sune, am răspuns, iar la capătul celălalt al "firului" era chiar proprietarul. L-am invitat să vină în 30 de minute în faţă la Kaufland, şi i-am returnat telefonul.

Oare dacă mi-aş pierde eu telefonul, l-aş recupera?
Trebuia oare să îi cer bani?
Oare câţi ar face ca mine?
Oare am făcut bine?
Oare sunt prost?

Rog insistent să răspundeţi la întrebări.

_______________________________________________________________

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru raspunsuri Roxana. :)
    Mai astept si de la altii raspunsuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu.Chiar nu esti prost.Ai dat dovada ca esti un cetatean educat si cu simtul raspunderii. Ca altu nu face ca tine,defapt majoritatea nu face ca tine,asta e problema universala,nu conteaza.Ce ai facut tu,e pt linistea ta.Ce...vrei sa spui ca nu te simti altfel cand te gandesti ca ai ajutat omul?? Nu trebuie sa asculti tu de cuvintele mele,pt ca la urma urmei eu sunt un necunoscut,dar felicitari pt aceasta fapta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, m-am gandit cum m-as fi simtit eu daca as fi pierdut telefonul, iar cel care l-a gasit sa nu raspunda la apel. Eventual sa respinga, sa scoata cartela si sa isi insuseasca telefonul, cu toate numerele de telefon, pozele, filmuletele, PIN-urile cardurilor si multe alte parole si informatii importante ce le am eu stocate pe telefon. Pentru ca, asa cum am enumerat mai sus, exact aceste informatii le avea si acest tip stocate in telefon. Nu cred ca am mutat muntii din loc, dar am facut un lucru de care pot sa zic (fara nici o jena) ca ma simt mandru. Dar totusi mai astept raspunsuri la intrebari. E important pentru mine sa stiu cat mai multe pareri. :D Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon