miercuri, 13 ianuarie 2010

Lansare de carte la Biblioteca "Radu Rosetti"


Biblioteca Municipală "Radu Rosetti" în parteneriat cu Centrul de Training, Consultanţă şi Mediere organizează în cadrul proiectului "Mediatorul cărţii", lansarea volumului  "AMOUR AMAZIGH", o carte scrisă de doamna profesoară MARIANA DIMA.

Lansarea va avea loc Luni, 18 ianuarie 2010, ora 17.00 în aula bibliotecii oneştene.
INTRAREA  LIBERĂ!

Autoarea ne spune în afişul pregătit lansării următoarele:
"În perioada anilor 2008 - 2009, am avut privilegiul să vizitez o regiune turistică aparte pe care nu o cunoşteam deloc şi al cărui nume purta pentru mine o anumită sonoritate misterioasă şi melodioasă în acelaşi timp: Kabylia! Versurile acestei cărţi încearcă să exprime tot ceea ce am resimţit în timpul şederilor mele acolo şi se vor de asemenea, un salut prietenos pentru poporul său pe care l-am descoperit cu inima..."

Eu o să fac tot posibilul să fiu prezent la eveniment, pentru că nu o să regret cu siguranţă. Spun asta pentru că ştiu că doamna Mariana Dima pune suflet în tot ceea ce face. Cel puţin, asta am observat eu la dânsa atât timp cât mi-a fost profesoară de Geografie şi de Limba Franceză în anii de liceu.
Acestea fiind spuse, nu-mi rămâne decât să vă invit şi pe voi Luni la ora 17.00 la această lansare ce va avea loc la Biblioteca Municipală "Radu Rosetti" din Oneşti. Repet: INTRAREA ESTE LIBERĂ!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon