marți, 26 mai 2009

"Te iubesc foarte mult, dar hai să ne despărţim"

Cum să spui "Te iubesc foarte mult, dar hai să ne despartim" ?

Haideţi să vă spun o poveste. Este o poveste inventată de o bună prietenă, despre o chestie care pe ea o enervează cumplit:

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi nu s-ar povesti un prinţ şi o prinţesă. Ei doi se iubeau foarte mult şi erau foarte dulci împreună. El, prinţul Verde, a intiat relaţia şi părea foarte sigur pe iubirea lui şi părea că vrea să fie serios, iar ea, prinţesa Neagră, era o fată serioasă şi cuminte de felul ei. Timpu trecea prinţii noştri se iubeau, dar a venit şi timpul când prinţesa Neagră a trebui să o viziteze pe "mama soacră”. De faţă cu prinţesa, regina Verde era acceptabilă, dar după puţin timp a început să îi zică prinţului să nu se mai vadă cu prinţesa. A început să vorbească urât despre prinţesă, a început să nu-i mai dea bani de buzunar prinţului, dar tot îndrăznea să afirme că prinţesa stă cu prinţ pentru banii lui. Mă abţin să zic ce mai zicea de prinţesă dar presupun că imaginaţia distinşilor cititori îşi dă seamă la ce mă refer. Regina Verde şi regele Verde erau despărţiţi să nu uităm să amintim. Şi acum să revenim la faptele diabolice pe care i le-a mai făcut regina Verde prinţesei Negre. Această regină a plătit un supus să îi urmărească pe prinţi şi să o ameninţe pe prinţesă să se despartă de prinţul Verde, apoi l-a ameninţat pe prinţ că, dacă nu se desparte de prinţesă, nu îi va mai da bani de facultate. Prinţul şi prinţesa au vrut să vorbească cu regina, dar aceasta a început să se prefacă bolnavă. Şi după aceasta, fără măcar să încerce să vorbească cu regele Verde, prinţul a zis "Te iubesc foarte mult, dar hai să ne despartim”. Iar acum prinţesa Neagră stă şi plânge nonstop şi îi trec tot felul de prostii prin cap.
Aceasta a fost trista poveste a celor doi prinţi. Eu sincer îl urăsc pe prinţ pentru laşitatea şi comoditatea lui. Dacă l-aş întâlni, l-aş bate până ar ajunge în spital. Adică în puii mei, cum să spui te iubesc dar să nu lupţi deloc pentru persoana pe care zici că o iubeşti. Părerea mea este că ar fi trebuit să vorbească cu regele Verde, că doar e tacsu, şi să îi explice ce au păţit, poate înţelegea şi îi ajuta. Dar el nimic, a preferat să fugă de orice luptă. Puii mei, atunci nu mai zi omule că o iubeşti. Mai bine prinţul nostru ar fi zis "Stii eu sunt băiatul mamei şi nu vreau să plec de lângă ea, mai bine ne despartim”.
Deci băieţii care citiţi povestea inventată de mine, în puii mei dacă nu sunteţi îndeajuns de maturi să părăsiţi ţâţa mamei, nu susţineţi fraţilor sus şi tare că iubiţi o faţă, şi nu cereţi ca ea să vă iubească. Fiţi conştienţi de ceea ce sunteţi.

Cam asta este povestea. Voi ce părere aveţi? Vă aştept să vă spuneţi părerile, lăsând un comentariu mai jos.

4 comentarii:

  1. deci poi sa dau comentariu la ce am zis eu...da pot...:D..papuciii lui de print Verde....X(X(...dupa ce a facut acum o evita pe printes...pot sa il bag in spital...;;)..vreau sa fiu zana cea buna a printesei..care se va diovedi a fi cosmarul printului...pot..pot?..;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ce sa zic... cred ca: poti poti. Nu sunt sigur. Doar cred. :)) Papucii lui de print :)) Acu pe bune lasand gluma la o parte, e chiar nasoala situatia. :|

    RăspundețiȘtergere
  3. pai cum sa nuu ? si mama are conceptii gresite si parca ar vrea ea sa-si aleaga nora, dar eu n-am sa ma iau dupa ea daca iubesc o fata. Orice risc orice situatie. Nu ma las prada santajului sentimental chiar daca acesta vine de la propria mama.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum gandesti aditza. Esti de-al meu ;)

    RăspundețiȘtergere

Postarea comentariilor pe acest blog presupune implicit acceptarea acestor termeni şi condiţii:
* Este interzis furtul nickname-urilor şi semnăturilor altor utilizatori.
* Sunt interzise comentariile care incită la acţiuni ilegale, precum şi cele care conţin ameninţări sau violează viaţa privată.
* Nu sunt permise mesajele cu tentă antisocială, cu caracter xenofob sau rasist, mesajele obscene şi injuriile.»
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor şi îsi asumă consecinţele în cazul unor acţiuni legale.
* Nu sunt acceptate mesajele cu nume Anonim. Daca nu esti utilizator înregistrat, poţi selecta "Nume/Adresa URL"

Autorul acestui blog îşi rezervă dreptul de a şterge comentariile care nu respectă regulile de mai sus.

facebook icon youtube icon trilulilu icon